środa, 5 października 2022

Rozczarowany

 witam

Przygoda z 7 meczami w RPA skończyła się fiaskiem. Nie trafiłem trzech meczów podwójnych 2X (wynik 2-0), 2X (wynik 3-1) oraz 1X (wynik 0-1). Na swoje usprawiedliwienie mogę jedynie napisać, że do gry dwudrogowej wybieram mecze dość trudne z wysokimi notowaniami. Ale nawet statystycznie i z rachunku prawdopodobieństwa takie "wyloty" nie powinny się zdarzyć. No cóż, następnym razem wejdzie cała trójka i "walec to wyrówna".
I jeśli do tych trzech "pudeł" dodam dzisiejszy mecz w którym gościu z RPA strzela sobie samo-bramkę w 92 minucie to fiasko jest oczywiste. Niby jakieś popłuczyny na waciki jeszcze skasowałem ale nie w tym przecież rzecz. Pal licho.
https://www.livescore.in/pl/mecz/vwKkMI1E/#/szczegoly-meczu/szczegoly-meczu
Ten samobój zabolał mnie podwójnie ponieważ dzisiejszy kupon mogłem rozpocząć od 4/4 i ze spokojem czekać do weekendu.
https://superbet.pl/ - sprawdź kupon - 890F-QEYVCW

Jedno co pozytywne to te trzy typy które wczoraj zamieściłem (Serbia, Kolumbia, Włochy). Dodając do nich własne 11 każdy miał szansę zbić majątek....:)

Falkowska i Ratajski przegrali swoje pojedynki jednakże nie bez walki a Polki pokonały USA 3-0 w siatkówkę. Wielce przyjemna sensacja.

Czwartek 6.10, godz. 10'00"
W STS na razie nie gram, czekam na sporty zimowe których Superbet chyba nie trzyma. A w tenisie chciałem postawić Djokovica na zwycięstwo w ATP-Finals 2022 ale nie ma gdzie. Czy w ogóle wejdzie do rozgrywki ?
https://en.wikipedia.org/wiki/2022_ATP_Finals
Moim zdaniem z łatwością. Nawet jak nie wygra w Kazachstanie to Zverev nie będzie raczej gotowy po kontuzji kostki, dwóch ruskich być może powołają do wojska a i Covid może zrobić swoje.
Dzisiejsze notowanie na Serba z pewnością powinno być bardzo wysokie no ale nikt się póki co nie wychylił.
12'20" - Podobno tak czy siak Serb ma zapewniony udział w ATP-Finals więc na nic moje zapędy.
Te tabelki wyglądają "kozacko"
https://en.wikipedia.org/wiki/2022_WTA_Finals
PiS: Poszło sześć nowych kuponów 5/14 gdzie tym razem rozprawiam się z ligą Iranu. Będzie OK.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz