poniedziałek, 10 października 2022

Podsumowanie tygodnia

 witam

Od 4.10. do 9.10.2022 roku wysłałem 35 kuponów za łącznie 578zł.
Wyszło 578zł
Wróciło 240zł
Strata 338zł

A wszystko zapowiadało się doskonale. Jeszcze w piątek miałem kilka zastawów 6/1, 6/2 w systemach x/14 ale sobota i niedziela boleśnie zweryfikowała oczekiwania. No cóż, po raz kolejny okazało się że nie ma nic pewnego a pokora w hazardzie jest wielce wskazana. O części własnej winy chciałbym jak najszybciej zapomnieć. Otóż wstawiłem mecz angielskiej ligi który z początku miał być tylko na dwóch kuponach a rozprzestrzenił się jak zaraza. Co mi strzeliło do głowy nie mogę zrozumieć. 
Ok, przegrała Iga, przegrałem i ja. C`est la vie.

Weronika Falkowska zagra tym razem w turnieju W60 w Tunezji (Monastir) i oby znowu nie wylosowała finalistki w pierwszej rundzie. Trwają kwalifikacje. https://live.itftennis.com/en/live-scores/?tourkey=W-ITF-TUN-41A-2022
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz