czwartek, 21 sierpnia 2014

Vuelta a Espana

witam

Zaopiniowałem co miałem zrecenzować, napisałem co miałem napisać i póki co mam wolniejszą głowę do rozstrzygania kto moim zdaniem wygra a kto przegra w najbliższej przyszłości. W międzyczasie jeden szczęśliwiec przytulił kasę z zestawu drugiego Toto - gol co mnie całkowicie zamyka na tę zabawę do chwili aż znowu zbierze się w niej obfita pula do podziału.
Anglię na weekend mam już przemyślaną i czekam wyłącznie na newsy które potwierdzą słuszność wyboru.
Zatem wypada teraz usiąść do rozpracowania kolarskiego wyścigu dookoła Hiszpanii którego pierwszy etap rusza już w sobotę...http://www.steephill.tv/vuelta-a-espana/
Swoją drogą jak pięknie wygląda taki ranking (i miejsca naszych).
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/cqRankingRider.asp?current=1
Postaram się jeszcze dzisiaj wysmażyć coś niecoś na powyższe tematy :)

PiS: 17'50"
Pierwszy, lekki kupon weekendowy
a1 Preston v Oldham 1 1,55
a2 Swindon v Crewe 1 1,70
a3 Bristol Rovers v Telford 1 1,60
b1 Dover v Eastleigh 2 2,05
b2 Rochdale v Bristol City 2 2,30
b3 Colchester v Doncaster 2 2,85
b4 Accrington v Luton 2 2,30
b5 Dartford v Torquay 2 2,05
rozpis (a) 2/3*2/5 (b)

PiS: 22.08 - 10'50"
Wybieram się na bazarek po grubsze zakupy biorąc ze sobą angielską rozpiskę. Tak więc po powrocie będę mądrzejszy o kilka kilometrów...
A na dobrą drogę postawiłem coś z Singapuru (chyba niezbyt odpowiedzialnie)
Woodlands v Geylang 2 2,96 (X 3,90 do remisu z zagrania) - result 0-2
na bazie
Fri
22/08/14
7:30PM
0111
WOODLANDS VS GEYLANG
<2 .70="">
2.70
<3 .20="">
3.20
<2 .25="">
2.25
cdn niebawem
pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Witaj,
    Ode mnie na dzisiaj norweski Viking @ ~ 2.00
    Pozdrawiam,
    CFab

    OdpowiedzUsuń
  2. The Field - Nairo Quintana (COL)

    The Field latało po 1.74 teraz 1.36 (pinnek), Quintana z 2.21 wyleciał na 3.41.

    yuri

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanem Quintany choć te opowieści jak jeździł do szkoły pod górkę na razie się sprawdzają.
    Młody jest a wyścig trudny. Ale nie mówię że nie wygra. W końcu jeden z dwóch największych faworytów....
    Kelderman i Aru też za młodzi, ich wyścig był we Włoszech, tutaj będzie chyba gorzej.
    W Purito Rodrigueza jakoś mało wierzę, może jestem małej wiary.
    Contador po tej swojej kontuzji nie da chyba rady.
    Zostaje Froome i Uran na fuksa
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze Valverde ale to nie moje klimaty
    Sprawdzałem w Pinnacle bo to ciekawe co pisałeś, ale stoi Pole 1,675 - Nairo Q 2,310
    Zresztą w Betfair podobnie..
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze mocniej poszlo:

    Sat 8/23 1301 Nairo Quintana (COL) 3.920
    10:00 AM 1302 The Field 1.292

    ;)

    yuri

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Wkleił kolega kursy w ligii singapurskiej. Mam pytanie z jakiego to buka te kursy były??czy moge prosić o link???Z góry serdeczne dzieki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez Janowicza dopiero wstałem, ale już się biorę do roboty....:)
    Jak już pisałem wielokrotnie, linków do buków podawać nie powinienem ponieważ to tak jakbym pozbawiał się jedynego źródła dochodu..:)
    Ale, że akurat liga singapurska jest tak nieprzewidywalna (pomimo kursów) że nawet napisałem chyba że (ostatnio) to typ nieodpowiedzialny :) - więc nie mam oporów napisać, że to oczywiście buk singapurski bo tylko taki może mnie jakoś tam przekonać. Czyli lokalny...
    http://www.singaporepools.com.sg/en/Pages/index.aspx
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Typy Alana Algera (angielska non league) są chyba tutaj
    http://www.bettingemporium.com/login
    Na razie nie chce mi się tam rejestrować ale jak ktoś miałby czas i te typy, to niech łaskawie wrzuci do komentarzy...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń