niedziela, 10 sierpnia 2014

Poczuć bluesa

witam

Następna angielska paczka propozycji szykuje się już na wtorek (Conference + Puchar Ligi) a póki co trzeba szukać typerskiej "bieżączki". Wczoraj uruchomiłem bonus 15PRO i muszę do soboty w miarę rozsądnie zarządzać tą przyjemnością, dlatego z szerszymi kuponami w rozpisie  poczekam do środka tygodnia.
Dzisiaj, jak na razie postawiłem tylko na jeden mecz. I powiem szczerze, chyba zwariowałem biorąc na warsztat spotkanie towarzyskie.
Liverpool v Borussia 1 2,50 (result 4-0)
Przyszło mi to do głowy z powodu środowego Superpucharu Niemiec w którym dzisiejsi goście zagrają z Bayernem. I tak sobie myślę, że na Anfield wszystkiego w bój nie rzucą.
Natomiast gospodarze maja zagrać w przyzwoitym składzie.
http://soccerisma.com/2014/08/manquillo-starts-liverpool-probable-xi-vs-dortmund/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=manquillo-starts-liverpool-probable-xi-vs-dortmund

Ok, szukam dalej
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Przy 2-0 w 14 minucie, odsprzedałem Liverpool po 1,12 tak więc 2,38 idzie mi za free
    Wobec powyższego mogę przejść do innych ciekawych zajęć :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń