sobota, 9 sierpnia 2014

Jak głupi do sera

witam

Zaczęła się angielska karuzela. Sezon 2014/2015.
I tylko nie wiem z czego się tak cieszę. Na wakacyjnych dublach i tryplach wychodziłem całkiem przyzwoicie a teraz znowu się zacznie :)
Fakt, że inauguracja wypadła nie najgorzej bo symbolicznie postawiłem wczoraj na X, Blackburn v Cardiff a wygraną przerzuciłem na Radwańską ale rzecz wykonana "bez przytupu" nie ma żadnego znaczenia w ogólnym bilansie. W ostatnie dni dość intensywnie próbowałem zapoznać się z poszczególnymi ekipami lecz nie jestem z siebie zadowolony. Zbyt dużo zaznaczonych w punktach haseł do przeanalizowania, poszło "po łebkach" a jakie będą tego efekty trudno przewidzieć.Może zbyt dużo pracy wziąłem naraz na swoje stare już barki.
A sukces zależy jedynie od początkowego klucza. Od określenia szans każdej z ekip, jedna po drugiej od dzisiaj do zimowego okienka transferowego. To niby mam i jeśli klucz jest prawidłowy - będzie dobrze, a jeśli nie, zostaną już tylko wytrychy....
Przez Anglię nie opracowałem czasówki na Tour de Pologne oraz Letniej GP w skokach narciarskich. Nie wiem czy uda się nadrobić te zaległości bo czasu coraz mniej.
Typy wrzucę nieco później...

PiS 12'40"
Notowania w wybranych meczach będę podawał z giełdy w Betfair ponieważ tam konsekwentnie sprawdzam każdy pojedynek. Kursy mogą się nieco różnić od aktualnych gdyż są po prostu płynne.....
Tak więc zamierzam oprzeć się na:
Derby v Rotherham 1 1,60 (result 1-0)
Middlesbrough v Birmingham 1 1,85 (result 2-0)
Nottingham v Blackpool 1 1,44 (result 2-0)
Bury v Cheltenham 1 2,00 (result 0-1)
a do głębszych rozpisów zaznaczyłem:
Exeter v Portsmouth 2 2,14 (result 1-1)
Rochdale v Peterborough 2 2,40 (result 0-1)
Dartford v Wrexham 2 2,14 (result 1-2)
Southport v Forest Green 2 2,20 (result 0-1)
a także do dwu-bloku:
Nuneaton v Eastleigh 2 2,34 (z podpórką X) (result 0-3)
Accrington v Southend 2 2,54 (z podpórką X) (result 0-1)

Z uwagi na ogromną ilość propozycji w wielu ligach świata czego nie da się ogarnąć zwłaszcza w weekendy, proponuję pozostawianie w komentarzach swoich propozycji z nickiem lub linków do ciekawych typów z opisami z czego one wynikają.....
Może uda się od tego roku wypracować jakiś system przekazu który pozwoli choć w niewielkim stopniu pomnażać grubość portfeli

Result: 19'00"
Wyszło nawet przyjemnie, grałem finalnie 5/10 (2 kupony, jeden z 2-kami, drugi, tańszy z X  w dwóch zaznaczonych)
20 minut przed końcem pojedynków byłem zły że za mocno, a po ostatnim gwizdku, że jednak za tanio :)
Portsmouth zawiódł a tak się "sadzili". Identycznie jak w ubiegłym sezonie. Będę musiał zweryfikować te zapędy. A Bury, no cóż. Już kiedyś pisałem - jak Rudy.....polubić go nie sposób.

cdn niebawem
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Debreczyn-Puskas Akademia 9.8. 20:30
    Legia W.-Leczna 9.8. 20:30

    Debreczyn w doliczonym odpadł z BATE, Legia wiadomo jaka sytuacja. Na przekór wszystkiemu, zrobią jesień średniowiecza tego lata i wygrają swoje mecze.

    Pozdrawiam,
    CFab

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chce reklamowac, ale uzywa ktos z Was blogabet?

    tam wlasnie publikuje wiekszosc typow.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie można reklamować, nie ma z tym problemu
    Będę tam zaglądał
    pzdr

    OdpowiedzUsuń