wtorek, 19 sierpnia 2014

Analiza

witam

Zamiast zająć się piłką  poświęciłem dzisiaj większość czasu na innego rodzaju analizie. Muszą szybko zaopiniować pewną ekspertyzę o pojemności sporej, 50 kartkowej książki.
Całkiem rozbiło mi to koncepcję gry i całe szczęście że w nocy wypełniłem kupony Toto - gol. Będę miał choć trochę emocji, chociaż im bliżej rozpoczęcia pojedynków tym bardziej mam obawy, czy cokolwiek trafię...
Kolejka ligi angielskiej jest bowiem wyjątkowo ciężka. Jedyny z niej pożytek to fakt, ze wiele rzeczy się wyjaśni lub lekko przejaśni. Na tyle żeby w sobotę zaatakować kuponem prawdy...

Result 23'15"
W TG się obronię ale kokosów zbierać nie będę.
Ogólnie biorąc dzisiejsze wyniki były przewidywalne i żal, że nie zagrałem klasycznych rozpisów. Inna sprawa, co bym finalnie wsadził w kupony. Derby spudłował bym na pewno, Reading na 100% bym omijał po info:
https://www.clubcall.com/huddersfield-town/reading-hit-for-six-1736736.html
Kilka jednak weszło po myśli (Watford, Brentford, Shrewsbury, Burton) ale jak by było, kto to wie....

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ktoś chyba nie będzie dzisiaj spał po pięciu meczach 2 zestawu Toto - gol.
    SLOVAN BRATYSŁAWA - BATE BORYSOV 1-1
    AALBORG - APOEL NIKOZJA 1-1
    STANDARD LIEGE - ZENIT 0-1
    LILLE - PORTO 0-1
    DNIPRO - HAJDUK SPLIT 2-1

    Układ kończy o 3 w nocy
    CHAPECOENSE - FLUMINENSE
    i jestem więcej niż pewny, że 6-ka wisi w powietrzu.
    Nie moja :) - bo niestety LE nie grywam z zasady.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się stało (pozycja 6 = 1-0)
    Pula na wygrane: 400213.19 zł
    1 wygrana 6 trafień po 392727.10 zł
    31 wygranych 5 trafień po 60.37 zł
    350 wygranych 4 trafień po 5.34 zł
    2278 wygranych 3 trafień po 1.64 zł

    OdpowiedzUsuń