poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nowy początek

witam

Nie wiem czy to przez pogodę czy może na skutek różnych osobistych rozterek i spraw w których nie chce mi się już uczestniczyć a przecież powinienem, hazard zawiesiłem na kołku przez ostatnie dwa dni. Nie grałem nic i nie potrafię ocenić czy straciłem czy zyskałem bo kto to wie jak wyglądałyby kupony których się nie puściło..
A pogoda jak to pogoda. Dla jednych idealna ale tym którzy siedzą w Śródmieściu Warszawy przy bezwietrznym żarze 34 stopni w cieniu nie jest łatwo przetrwać, że o analizie oferty nie wspomnę.
Miałem dzisiaj stawiać pojedynki na Tour de Pologne ale do komputera zasiadłem dopiero teraz a kolarze ruszyli w bój o 11'00". Tak więc pewnie znowu czeka mnie wolne od typowania czegokolwiek i jedynie wieczorne Delaware zostanie na tapecie. Też dobrze bo znajdę czas na uporządkowanie odgrzewanych kotletów sprzed kilkunastu lat i wezmę się za przegląd archiwalnej dokumentacji w pewnej bardzo skomplikowanej historii, może także dopieszczę pierwszą kolejkę w angielskiej lidze a może i uruchomię nowy sprzęt który zamówiłem w piątek a który kurier powinien niebawem dostarczyć. Stary komp stacjonarny doprowadzał mnie do szału bo był już za głośny i coraz wolniejszy.
Z uwagi na wiek (wszak czasu coraz mniej) postanowiłem mieć coś szybszego, żeby śmigać po stronach jak Majka po górach i na tyle bezgłośnego, żeby z cicha pęk wyławiać z zestawów par - najlepsze kąski....:)
http://kompik24.pl/pl/c/KOMPUTERY/32

Założenia techniczne.
Analizując ofertę STS zawsze zaczynam przegląd od pozycji "HIT DNIA".(zwykle trzy do wyboru)
W tym miejscu bukmacher nie stosuje praktycznie marży a co za tym idzie wstawiając taki pojedynek do ako (trypli) lub w kuponie systemowym pod postacią "pewniak" - prawie w całości omijamy podatek 12% (ponieważ kurs HD nam go eliminuje) i możemy czuć się podobnie (z wypłatą) jak byśmy grali u Williama Hilla. Nie mówiąc już nawet o drobnych różnicach kursowych na plus, które uda się połączyć...
Dla przykładu, dzisiejszy mecz:
Łęczna v Bełchatów
Hit Dnia 2,80-3,30-2,86 (stopa zwrotu 0,990)
giełda Betfair 2,80-3,20-2,92 (stopa zwrotu 0,988)
William Hill 2,60-2,88-2,80 (stopa zwrotu 0,918) - (reszta to marża)
W "Super Ofercie" STS stopa zwrotu to 0,950
cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz