niedziela, 17 sierpnia 2014

Boom - na dobry początek

witam

Dopiero się organizuję, ponieważ z powodu różnicy czasu z USA (Emerald Downs) nie spałem do 4 rano.
Po południu postawię lekko żużel i może coś wyłapię na asianach ale póki co puknąłem kolarzy.
Ostatni etap Eneco Tour i w sytuacji KG:

1Tim Wellens (Bel) Lotto Belisol21:03:27
2Lars Boom (Ned) Belkin-Pro Cycling Team0:00:07
3Tom Dumoulin (Ned) Team Giant-Shimano0:00:13
4Andriy Grivko (Ukr) Astana Pro Team0:00:33
5Greg Van Avermaet (Bel) BMC Racing Team0:00:34
6Geraint Thomas (GBr) Team Sky0:00:38
liczę, że cały wyścig (niekoniecznie dzisiejszy etap) wygra
Lars Boom (win) 3,35 (KG nie drgnęła, niestety)

PiS: 13'40"
W GP na żużlu wziąłem ale się nie upieram :)
Ward v Zagar 1 1,47 (zwrot)
Hancock v Kasprzak 1 1,45 (Kasprzak wygrał finał, Hancock o punkt down)
a z piłki:
Juan Aurich v Inti Gas Deportes 1 1,30 (result 4-1)
Gorica v Kalcer 1 1,50 (result 4-0)

Result 14'20"
Jeden zwrot już mam, swoją drogą jak tu się dziwić, że wyniki czasami zaskakują....
"W niedzielę na torze w Daugavpils rozegrane zostanie Grand Prix Łotwy. W zawodach nie wystąpi Darcy Ward, który przed zawodami został przebadany alkomatem i stwierdzono, że nie jest trzeźwy"

cdn niebawem
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Lekko wziąłem Liverpool (-1,5) w 20 minucie, po 2,50
    Skład Świętych jakoś mnie nie przekonuje
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Liverpool wymeczyl wygrana, ale gral dzisiaj jak Lechia :)

    w bet365 zrobili mi zwrot (bez podania jakiejkolwiek przyczyny) - pewnie kurs byl traktowany jako zle wystawiony

    dla mnie to lepiej, bo Laos 1-1, uff :)

    przegladasz jeszcze 188 i sbobet? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, przeglądam. Zwłaszcza 188
    Zasada jest niezmiennie taka, że jednak staram się nie grać meczy w których rosną kursy.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń