czwartek, 28 sierpnia 2014

Pod presją

witam

Na 6 etapie (167 km) peleton Vuelty natknie się na góry z wysokiego C.
Zdecydowanym faworytem (35%) jest J Rodriguez z Katiuszy ale wedle mojego przekonania jego tegoroczne możliwości są mocno przereklamowane. No tak, tyle że moje przekonania są nic nie warte i tarzają się ze śmiechu gdzieś na kortach pod Nowym Yorkiem nie mówiąc już o garstce ubawionych w Szanghaju (20 mln) i Pekinie (16 mln).
Wracając do "Purito" nie zauważyłem nic szczególnego w jego tegorocznym wykonaniu oglądając wyścig po wyścigu a i w papierach stoi niewiele: http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider_palm.asp?riderid=119&year=2014&all=1&current=0
Ale oczywiście może być i tak, że ta góra, ta właśnie góra (La Zubia) czeka wyłącznie na niego...
http://rowery.org/2014/08/27/vuelta-a-espana-2014-etap-6-przekrojemapki/
Pierwsze prawdziwe szczyty okazały się typerskim problemem. W stawce jest przynajmniej kilku kolarzy którzy otwarcie deklarują jedynie przygotowania do Mistrzostw Świata, są też panowie po poważnych kontuzjach i tacy z dużą nadwagą. Dzisiaj wyjdzie szydło z worka.
Ja postanowiłem to tylko dokładnie prześledzić i przygotować amunicję do kolejnych odcinków.....

8 godzin przed Delaware wziąłem się za weekendową kolejkę w Anglii i na razie jedynie tutaj widzę potencjał do sklejenia dobrych kuponów, ale o tym jutro

Result: 19'00"
Muszę się ze wstydem przyznać, że 10 kilometrów przed metą... zasnąłem :)
Na razie musi mi wystarczyć fantastyczne i niezwykle wiele mówiące:
http://www.steephill.tv/players/youtube3/?title=Last+6+Km+of+Stage+6+-+Finishing+Climb&dashboard=vuelta-a-espana&id=hKF6a7bH2_Q&yr=2014
Za 15 minut rusza Delaware, a jak już się skończy - postaram się opisać pierwsze kupony na weekend które w przelocie puściłem....

PiS: 23'00"
Pierwsze śliwki - robaczywki, i takie dwa rozpisy które wziąłem w Mixie, chociaż się przy nich nie upieram..
a Manchester City v Stoke 1 1,22
a Bury v Accrington 1 1,55
b Leicester v Arsenal 2 1,85
c Watford v Huddersfield 1 1,70
d Millwall v Blackpool 1 1,75
e Portsmouth v Newport 1 1,85
f Welling v Forest Green 2 1,85
g Southport v Barnet 2 1,80
h Middlesbrough v Reading 1 1,75
i Colchester v Peterborough 2 2,20 (X 3,10)
j Dover v Kidderminster 2 2,00 (X 3,35)
k Port Vale v Chesterfield 2 2,45 (X 3,15)
optymistyczne 6/11, trzy ostatnie mecze w kombinacji 222 stake 1,4/10, XXX stake 0,6/10

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz