środa, 6 sierpnia 2014

Nie przespać życia

witam

Jak na panujące od kilku dni nocne upały spało mi się rozkosznie ale zdecydowanie za długo.
Kolarze ruszyli do walki na 4 etapie TdP kiedy ja błądziłem jeszcze po zakamarkach innych wymiarów. Trochę szkoda ponieważ ze sprinterami i ich możliwościami byłem już jako tako obeznany a oni właśnie dzisiaj kończą swoją przygodę ze ściganiem. Od jutra czas na Majkę :)
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=tour-de-pologne&stage=05&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/tour-de-pologne/profile-05.jpg
i obym wyrobił się (godzina 14) z porannym rozruchem...
Kompa o którym pisałem dostarczyli mi wczoraj i zasadniczo już go przystosowałem do akcji (ile to trwa, wiadomo) ale żebym był tak całkiem zbudowany jego pracą, to nie powiem. Bezgłośny jest i owszem, więc z cicha pęk typy będą szły jak marzenie ale szybkość nie poraża. Chyba zbyt pochopnie i bez konsultacji z mądrzejszymi w temacie rzuciłem się akurat na zestaw który może i spełnia oczekiwania graczy ale bardziej graczy od zabaw planszowych :)
Inne sprawy stoją jak stały. Biorę się za nie niebawem co zaznaczyłem w kajecie czerwonym flamastrem...
Cztery dni bez grania były już na tyle uciążliwe, że wybrałem się do Mixa. Z "Kursów Dnia" które nie są żadną rewelacją (stopa zwrotu 0,924) wybrałem mecz w Islandii...
Breiðablik-Keflavík  1,50 3,10 4,35
Breidablik v Kaflavik 1 1,90 (result 4-4)
Celtic v Legia (awans Legia) 1,12 (mecz i rewanż 1-6)
Zenit v AEL Limassol 1 1,18 (result 3-0)
ako 2,51

Result: 23'15"
Zmartwiło mnie niezmiernie 4-4 w islandzkim draństwie. Gospodarze wzięli się do roboty zbyt późno i zdołali uratować jedynie remis. Mówi się trudno...
Za to Legia spowodowała, że można się z satysfakcją uśmiechnąć o co przecież po dwóch pierwszych spotkaniach w sezonie nie było łatwo.
Ale prawdziwe kaskady chichotu wywołało postanowienie Jaśnie Oświeconego Przywódcy dotyczące bezpłatnego przejazdu autostradą A1 w trzy sierpniowe weekendy. W taki oto sposób tęgie umysły mają zamiar rozładować kilometrowe korki. Otóż abstra...ąc od prawnego aspektu decyzji którą samodzielnie mógłby ogłosić jedynie król, car, Cezar lub może jakiś maharadża, ma ona również pewien wymiar komiczny.
Zakładając, że płatnymi autostradami poruszało się 25% kierowców to teraz na A1 zamelduje się 100% populacji. Sam zastanawiam się nad wynajęciem Syreny 102 (weselej w długim ordynku)  żeby odwiedzić nasze umiłowane morze...
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz