piątek, 29 sierpnia 2014

Purito - Inny punkt widzenia

witam

Od samego rana spróbuję polemizować sam ze sobą na temat ostatniego wpisu dotyczącego etapowych szans J Rodrigueza. Tak więc jeśli wczoraj nie liczyłem go na zwycięstwo, i słusznie, to dzisiaj postaram się przekonać, że jest to możliwe. Oczywiście w założeniu takim oto, że do mety nie dojedzie ucieczka kilku odpuszczonych w początkowej fazie wyścigu harcowników
Do rewizji poglądów skłania mnie przede wszystkim kurs - 2,85 (35%) na 6 etapie i 100,00 (1%) aktualnie.
Zatem wczoraj na finiszowej trudnej górce (10% przewyższenia) można było się spodziewać ataków Purito i kontry wielkiej trójki (Froome, Contador, Quintana). Dzisiaj top-3 kontrować nie będzie.
Finisz wygląda bowiem następująco:

2 km (4%) - 1 km (płaski) - 2 km (4%)
na etapie: http://www.steephill.tv/players/profile/?race=vuelta-a-espana&stage=07&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/vuelta-a-espana/resources/profile-07.jpg
Dwóch dzisiejszych faworytów (Matthews, Degenkolb - oni tylko z grupy) także trudno mi sobie wyobrazić na szczycie podium ponieważ aż się prosi o końcowy atak trzech, może czterech kolarzy.
Dlaczego Rodriguez.
Widać, że ma chęć (choćby wczoraj ale również na 3 etapie). Myślę sobie również, że może powalczyć o triumf w klasyfikacji punktowej wyścigu
J. Rodriguez (win) 100,00 (bez konsekwencji - sprzedaż po 40,00)
kurs-Betfair

PiS: 11'40"
Jestem niepocieszony bo nie udało mi się zdążyć do Mix po mecz z kursem 2,05 (zablokowali)
KAZ PR13:30FK Atyrau1.812.974.32Irtysh Pavlodar result 2-1
1.284.58.4

wziąłem więc póki co:
Degenkolb v Bouhanni 1 1,30 (result 195/148) - faworyt etapu przyjechał ostatni....
J Rodriguez v Kelderman 1 1,80 (result 14/26)
ako 2,34

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz