środa, 13 sierpnia 2014

POV

witam

Mój poranny punkt widzenia jest dość daleki od piłki nożnej. Wczoraj byłem zły na kopaczy i za karę na jeden dzień postanowiłem się na nich pogniewać. A jeśli tak, to skierowałem kroki do STS po:

Dumoulin T v Cancellara 1,60 (o 2 sekundy ale zawsze :)
Małachowski v Kanter 1 1,65 (miejsca 4/2) - słabiutka postawa naszego dyskobola
+ 1,01 do wymaganych trzech kombinacji....(przyczyna - LA z kursów "Hit dnia")
ako 2,66

Pierwsza pozycja to h2h w czasówce wyścigu Eneco Tour.
Dumoulin (win) 2,70 też wygląda ciekawie więc za grosze próbuję także tego, a Małachowski lekko mieć nie musi ale mój doping poniesie dysk na 68,28 a to w pojedynku powinno wystarczyć :)

czwartek 14.08 (11'00")
4 etap Eneco Tour. Na rybkę wziąłem, win: Greipel 4,80 z podpórką (do remisu z zagrania), Bouhanni 7,00
Result: 16'40"
Greipel się wycofał wobec czego Bouhanni wygrał łatwo
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz