sobota, 30 lipca 2022

Zapomniane święto

 witam

Przez dziesiątki lat, od kuponów popularnej 13-ki gdzie banderole przylepiane były w kolekturach totolotka na ślinę, początek rozgrywek nowego sezonu ligi angielskiej był dla mnie świętem. Do pierwszej kolejki na wyspach przygotowywałem się zawsze bardzo solidnie mając w małym palcu wszystkie artykuły, nowinki, zmiany w teamach, trendy, h2h i ostatnie towarzyskie pojedynki. Ten bagaż wiadomości przeważnie najlepiej sprawdzał się do listopada po czym bywało już gorzej. 
Powiem szczerze, że próbowałem wrócić do tej pięknej tradycji ale nie dałem rady. Kosztuje to bowiem mnóstwo czasu i heroicznego zapału którego już nie mam. Po prostu mi się nie chce.
Już 40 lat temu starsi, bardziej doświadczeni koledzy mówili, że na Anglikach się nie wygra. Może do końca tak nie było, bo w 13-kę ligi angielskiej szło mi całkiem nieźle ale co innego single, duble czy z fr. triple a co innego kombinacje złożone. I zakłady wzajemne to znaczy rywalizacja z innymi graczami nie z bukmacherem.
Ok, wziąłem póki co 4 kupony 5/14 i jeden 5/15 bez Anglii. Będę wieczorem spokojniejszy przeglądając wyniki.
A od południa dopinguję Katarzynie Niewiadomej. Na górskim etapie klasyfikacja kobiecego TdF może się wywrócić do góry nogami...

Wtorek, 2.08
https://chess24.com/pl/watch/live-tournaments
Olimpiady szachowe kobiet i mężczyzn to zawody które mnie aktualnie najbardziej emocjonują... 
PiS: 14'30"
Weekend przeszedłem tanio i bardzo słabo. Trzeba się wziąć za siebie ale przy ograniczonej ofercie to nie jest proste. Póki co w Superbet oddaje tylko to ich szczęśliwe kółko, 3 ostatnie zakręcenia 3 razy fart...:)
Wziąłem 3 kupony 5/14 a to jeden z nich..
https://superbet.pl/ Sprawdź kupon 891R-Y57PWR

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. wynik super-game
    Jaki będzie dokładny wynik meczu? Liverpool-M.City (3+:1)

    Jaki będzie dokładny wynik meczu? Trabzonspor-Sivasspor (3+:0)

    Jaki będzie dokładny wynik meczu? Ajax-PSV (3+:3+)

    Jaki będzie dokładny wynik meczu? Lipsk-Bayern (3+:3+)

    Jaki będzie dokładny wynik meczu? Porto-Tondela (3+:0)

    Za 2 = 24zł
    za 3 = 696zł
    za 4 = 4175zł

    OdpowiedzUsuń