wtorek, 26 lipca 2022

Tak wiele z niczego

 witam

Było to ze 30 lat temu a może i więcej. Na blogach, w hazardowych serwisach i w ogóle pomiędzy znajomymi organizowało się przeróżne zawody w typowaniu. Pierwszy, wieloetapowy, w którym uczestniczyłem na największej wówczas platformie "mecz.pl" udało mi się wygrać i do dzisiaj przy moim pseudo wisi tego okazjonalna wizytówka. Sam namawiałem tysiące forumowiczów do uczestniczenia w corocznej, bezpłatnej zabawie z olbrzymimi nagrodami, polegającej na wskazaniu siedmiu koni ze stajni "Godolphin" należących do HH Sheikha UAE, które w sezonie odniosą największe sukcesy.
Któregoś dnia, na Służewcu, kolega przekazał mi info o konkursie w którym trzeba było trafić trzy pierwsze rumaki w 30-konnej stawce w jednym z ważniejszych angielskich wyścigów. Tylko jeden dopuszczalny wariant, wysłałem i wygrałem. Z podziału kasy wyszło mało oszałamiające około 400 baksów. Ale, co jest może nie do uwierzenia, tak mnie ten zastrzyk uskrzydlił, że do samego końca wielkiej przygody czyli do 1.01.2010 roku nie wpłaciłem ani centa z własnych pieniędzy na konto żadnego zagranicznego buka.
A w styczniu, dwanaście lat temu o czym młodzi nie wiedzą a starsi ledwo pamiętają weszła w życie ustawa hazardowa i kolejny wzrost podatków...Tak, to ONI zrobili.
https://www.salon24.pl/u/skorpion48/157437,ustawa-hazardowa-bubel-czy-pr-tuska
https://www.newsweek.pl/polska/ustawa-hazardowa-w-czwartek-trafi-do-marszalka-sejmu/rf4q89w

Ówczesny "rząd" sprzedawał za bezcen stocznie, zakłady państwowe o wielkim znaczeniu i wszystko co się rusza. Sprzedał też całą armie polskich graczy czyniąc z nich obywateli trzeciej kategorii. Bo czemóż to Grek, Czech, Hiszpan czy Portugalczyk i cała pozostała masa mogła śmigać od Hilla po Betfair a Polakom zabroniono.
Najbardziej żal mi właśnie "Betfair". Pamiętam jak łudzono się, że ustawa nie obejmie zakładów wzajemnych a tym właśnie w odróżnieniu od buków jest ta firma, że ta zemsta za dwóch ministrów nie przetrwa próby czasu. Niestety były to tylko nasze naiwne mrzonki.
Chcą nas chronić. Przed czym ?
Całe życie jest hazardem, od lekarza który wyskrobie lub nie, od piaskownicy i przyszłych dokonań stawiających babki z piasku kolegów, przez wybór życiowej drogi ale i poprzez wyjście na stadion i możliwe złapanie Covida, przez same zastrzyki które przyniosły tak wielu tak wiele złego aż do faktu, że siedzę sobie przy komputerze i zastanawiam się czy mnie zaraz szlag nie trafi.

Wczoraj "Superbet" przyznał mi skromną nagrodę 27 złotych. Dla zabawy chcę sprawdzić czy da się z tego zarobić coś więcej. Niby pora nie za dobra, niewielka oferta ale co mi tam. Wysłałem:
https://superbet.pl/  sprawdź kupon.... 890T-Q4FNYI oraz 890X-Q4FGLP Między innymi....
Przy okazji dowiedziałem się, że stawiając 5/13 cały czas uczestniczę w promocji Super-bonus (+7%). No proszę proszę....
https://superbet.pl/wiki/super-bonus

PiS
Potrzebna mi była ta Gambia jak wrzód na tyłku....

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Nowy super-game to
    Liverpool v MC
    Trabzon v Siva
    Ajax v PSV
    Lipsk v Bayern
    Porto v Tondela
    dokładne wyniki, łatwo nie będzie....:)

    OdpowiedzUsuń