niedziela, 17 lipca 2022

Jałowa niedziela

 witam

Kolejna niedziela to hazardowo nieproduktywny czas w którym będę jedynie sprawdzał stare, kończące coś tam kupony. Nic nowego do gry nie znalazłem a pomysł po przebudzeniu, że oto Ewa Swoboda pobije rekord Polski na 100 metrów w dzisiejszym półfinale na razie nie doczekał się notowań. To zresztą bardzo naciągany typ ponieważ wiele zależy od warunków a szczególnie od wiejącego wiatru. Jeśli będzie pomocny to 10"99 padnie jak 2+2=4. 
To pisałem ja...wieczny optymista..:)
STS słabo przykłada się do Mistrzostw Świata w lekkoatletyce. W zasadzie jadą tylko na bieżąco jakby nie można było wystawić nadchodzących niebawem konkurencji. Ale to i tak lepiej niż Superbet który Mistrzostw zupełnie nie dostrzega. No cóż, przyjdzie mi wyjść na dłuższy spacer choć pogoda taka sobie i co jakiś czas sprawdzać na smartfonie postępy Meronka w golfie i Pogacara w TdF...
Meronk ma w tej chwili -5 po dzisiejszych 9 dołkach, zajmuje 33 miejsce w turnieju klasy tenisowego Wimbledonu i pewnie rozpamiętuje pierwszy dzień i pierwsze 46/par40 uderzeń na polu.
Ratajski (dart) trafił na Wrighta, szanse ma iluzoryczne i to by było na tyle.

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. W Supergame trafiłem 2 wyniki Radomiaka i Pogoń. Coś zapłacą...) - powinienem trafić 3 (Koronę bez sensu dałem 1-2)

    OdpowiedzUsuń