niedziela, 24 lipca 2022

Kaszana

 witam

Wczoraj w komentarzach trochę zbyt huraoptymistycznie oceniłem trafione trzy bramkowe wyniki na pięć postawionych, w zabawie Super-game. Na początek założenie...https://superbet.pl/
• 8 350 zł – do równego podziału pomiędzy wszystkich Uczestników, którzy udzielili poprawnej odpowiedzi na 3 pytania;
Z czysto matematycznego punktu widzenia, biorąc pod lupę notowania wszystkich pięciu pojedynków, zagwarantowaną przez bukmachera kasą powinno się podzielić około 1,5% uczestników z których każdy miał do wysłania tylko jeden wariant swoich propozycji. I tutaj nastąpiła dla mnie spora niespodzianka. Nie spodziewałem się, że w tej zabawie uczestniczy około 25.000 graczy. No cóż, następnym razem trzeba będzie przymierzyć się do czterech trafień....:)
• 8 350 zł – do równego podziału pomiędzy wszystkich Uczestników, którzy udzielili poprawnej odpowiedzi na 4 pytania;
W tym wariancie, przy podobnych kursowo wynikach które uzyskali piłkarze w tej edycji, zagwarantowaną kasą podzieli się circa about 0,15% uczestników. Matematycznie rzecz biorąc.
Z uwagi na fakt, że stawia się na tylko jeden wariant a wyklucza system, powielonych zostaje cała masa postawionych linii. Dlatego też można by 1,5% ocenić na 0,75% a 0,15% na 0,075% tyle, że tego nie da się przewidzieć żadną miarą....
Inaczej licząc, te trzy wyniki które fartownie przewidziałem miały największe przełożenie w (1-0, 2-0, 2-1) (1-0, 2-0, 2-1) (1-0, 1-1, 2-1) tak więc statystycznie 1 na 27 graczy w przedziale tylko tych pojedynków rozwiązał zadanie prawidłowo trafiając wszystkie trzy z nich.

Jednak suchy wynik działania, czy to mnożenia czy dodawania, nie zawsze przekłada się na uzyskany plon. Nasze dziewczyny w sztafecie 4x400 metrów pobiegły łącznie o 6 sekund słabiej od swoich rekordów a licząc, że trzy z nich biegały ze startu lotnego to pewnie dużo więcej. Żadna nawet nie zbliżyła się do swojej życiówki. Summa summarum jesteśmy poza finałem. Oglądałem to niestety na żywo i zaniemówiłem, tak samo zresztą jak komentatorzy, analitycy w studio i pół Polski.
No cóż, sport składa się z sensacji, to oczywiste. Ale coś mi tutaj nie gra....

Argentyńska przygoda z kuponami wygląda na remis. Znowu. Niech już moje ulubione ligi wracają z wakacji. Niech znowu się zacznie....:)

Poniedziałek, 27.07, 11'30"
3 poprawne odpowiedzi: 315 klientów, 27 zł/klient
Za darmo to dobre i cokolwiek. Jutro wyprodukuje z tego 2 kupony 5/13..

cdn
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. będziesz śledził, ew. obstawiał turniej WTA w Warszawie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej ostrożnie, Stawianie na Polki może być hazardowo niebezpieczne a przecież będę im dopingował. Na razie analizuję ligę angielską (rozpoczynają w ten weekend) i próbuje się przekonać, żeby tego nie ruszać...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałem - ostrożnie, ponieważ na tenisie nie bardzo się znam. Coś tam od czasu do czasu postawię, zwykle swoje własne faworytki. Mężczyzn to już zupełnie nie stawiam.
    W tej chwili Linette rozbija Martens 5-2 w trzecim secie co jest dla mnie sensacją. Ale pewnie są tacy którzy to grali w pewniaku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy kupon z weekendu Superbet.pl 890D-Q8FESP a łącznie podwoiłem to co postawiłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały taktycznie mecz Mai Chwalińskiej. 7-5 6-2 BRAWO

    OdpowiedzUsuń