sobota, 26 lipca 2014

Z dużej chmury mały deszcz

witam

Nie ukrywam, że szykowałem się do dzisiejszej czasówki (54 km) w Tour de France,
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=tour-de-france&stage=20&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/tour-de-france/resources/profile-20.jpg
ale kolarze wystartowali zbyt wcześnie (10'10") żeby rzecz całą objąć rozumem. Poza tym wczorajszy deszcz na trasie dał sporo do myślenia bo akurat na etapie prawdy deszcz może mieć szczególne znaczenie.
Etap prawdy to oczywiście określenie grubo na wyrost. Bardziej, to klasyczna próba dla 10 najlepszych w klasyfikacji generalnej którzy pojadą na całość oraz dosłownie dla kilku specjalistów ITT którzy zajmują dalsze miejsca.
Na kuponie wstawiłem:
Tony Martin (win) 1,22 (win o wiorstę, 1'39")
Nibali v Peraud 1 1,32 (miejsca 4/7)
Kwiatkowski v Chavanel 1 1,62 (miejsca 53/8) - komentarz na końcu notki
ako 2,61
ale żebym był tak całkiem do zagrania przekonany to nie powiem. Nibali nie musi (7 minut przewagi w KG), a "Kwiatek" ma za chwilę Tour de Pologne czyli świetną wymówkę że nie wyszło.....

W zasadzie więc ustawiłem się do Islandii.
22 BÍ/Bolun-Leiknir R.  4,75 3,35 1,35
23 KV-Tindastóll        1,10 4,20 9,75
w której kursy spadają co prawda ale załapałem się jeszcze na:

BI/Bolungarvik v Leiknir 2 2,25 (result 2-3)
KV Vesturbaer v Tindastoll 1 1,45 (result 3-2) jakiś fart nieprawdopodobny w 94 minucie
ako 3,26
oraz w połączeniu częściowo z kolarzami
BI/Bolungarvik v Leiknir (DNB) 2 1,65
KV Vesturbaer v Tindastoll 1 1,45
ako 2,39

Faktem jest, że h2h w BI/Bo to (1-0, 4-3, 3-2) w trzech ostatnich sezonach ale obie ekipy były wtedy w diametralnie różnych miejscach w tabeli i o całkiem innych możliwościach. Mogę się mylić......

Warto zapoznać się z istotną (choć mocno kontrowersyjną) zmianą zasad w rozgrywkach LGP indywidualnych skoków narciarskich:
http://www.skijumping.pl/wiadomosci/17963/LGP-w-Wisle-Czy-Peter-Prevc-utrzyma-przewage-z-kwalifikacji-lista-startowa/

Result
Szukam słów które w odpowiedni i adekwatny do sytuacji sposób mogłyby określić głupotę.
Jestem chyba nienormalny biorąc pozycję z której można się tylko śmiać do rozpuku. Wielki Mistrz Polski w jeździe na czas miał jechać na pełen gaz o czym zapewniali wczoraj poinformowani o tym z pewnego źródła komentatorzy Eurosport.
Nauczkę mam bolesną i nawet nie finansową bo ta zależy od innych pozycji ale ogólnie mówiąc, wizerunkową. Jak ja teraz spojrzę w lustro przy goleniu ? - Przecież (wczoraj już o tym pisałem po etapie 19) nie należę do elitarnego klubu flower-fanów a na przechwałki reagowałem powątpiewaniem....

cdn niebawem
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. 90+4'

    Leifsson G.
    dobre masz cynki Paweł...
    r

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyłączyłem livescore w końcówce (ale jeszcze przy 2-1) i dobrze zrobiłem :) - z powodów sercowych....
    Ta bramka była ważna bo plusowała mocno dzień, ale jednego nie można mi zarzucić. Przez fakt że nie śledziłem wyniku jestem poza podejrzeniem, że wpłynąłem na sędziego :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd Pawle masz te wyglądające jak telegazetowe kursy na Islandię ? Jest możliwość podzielenia się takim kwiatkiem tj linkiem?
    Od siebie na dziś: Thiem @ 1.29, Tomic @ 1.18 i Portugalia(U19) @ 1.60

    Pozdrawiam imiennika!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć
    Jest tak, nie powinienem podcinać gałęzi na której siedzę a już nieodpowiedzialne byłoby wrzucanie linka na ogólnodostępny blog.
    Z drugiej strony, bukmacherzy mają te wszystkie adresy bez wątpliwości.
    Najlepiej jak napiszesz maila pod hpc1@wp.pl z tytułem Islandia na który w drodze wyjątku :) odpowiem islandzkim linkiem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń