niedziela, 20 lipca 2014

Rafał Majka - rulez

witam

Po wzruszającym zwycięstwie Rafała Majki na 14 etapie Tour de France
https://www.youtube.com/watch?v=XQPC5xRrAn8 (relacja od kuchni)
przyszedł czas na kolejny płaski odcinek.
Klasycznych sprinterów nie zostało wielu stąd oferta nie jest zbyt bogata.
W pierwszym wariancie miałem ogrywać Demare który wczoraj miał kłopoty żołądkowe i dzisiaj może nie być w pełni gotowy ale w pojedynku akurat z R. Feiilu nie bardzo mam odwagę na taki ruch.
W zasadzie jak na tę chwilę zagram
Kittel v Greipel 1 1,40 (miejsca 11/4)
którą pewnie połączę z
Fylkir v Stjarnan 2 2,22 (result 1-3)
wobec takiego dictum:
Fylkir-Stjarnan      4,80 3,35 1,40
Dzisiejszy żużel (Togliatti) na razie w sferze analiz, natomiast w F1 kursy na moich ewentualnych faworytów są tak nędzne, że schylać się po nie to jak popełniać seppuku...
cdn niebawem
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ale jestem "cykor"
    Na 20 km przed metą Demare nie ma już w peletonie (przez rozwolnienie o którym pisałem) i tak
    Demare v R. Fellu 2 2,15 było za darmo
    No po prostu jestem na siebie zły, że się o to nie zaczepiłem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń