piątek, 25 lipca 2014

Ostatki

witam

Najbardziej zmartwiły mnie wyniki Lotto. Nie udało się trafić 25 baniek a już wiedziałbym co z nimi zrobić. Kłopot w tym, że była to jedna z ostatnich szans. Małpy z brzytwami latają po całym świecie od bliskiego wschodu przez wschodnią Ukrainę aż po dziki zachód. Źle to wygląda bo przez skórę czuć, że któryś z tych zakompleksionych staruszków, zwykle po metr sześćdziesiąt dwa w kapeluszu, naciśnie znienacka swój złowrogi, czerwony guziczek.

Dzisiejszy, płaski etap (208 km) na Tour de France ma tylko jedną trudność. To tak zwana "hopka" na 13 kilometrów przed metą.
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=tour-de-france&stage=19&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/tour-de-france/resources/profile-19.jpg
Rzecz wydaje się banalna (1,3 km - 7,6%) ale klasycznym sprinterom może stworzyć poważne problemy. Taki mały pagórek pozwala na snucie wielu scenariuszy, a ja postawiłem póki co na taki w którym w czołówce zdobędą go między innymi, Sagan (6,40), Degenkolb, prawdopodobnie Kristoff (choć gościu nie jest dla mnie fartowny) i.....Kwiatkowski (110,00).
Z pojedynkami jeszcze się wstrzymam z godzinkę.
PiS: 11'20"
Pary TdF niezbyt mnie przekonują ale jedną dublę lekko puknę:
Kwiatkowski v Thomas 1 2,00 
Sagan v Trentin 1 1,30
ako 2,60
z założenia, że Flowerpower pojedzie tym razem na siebie więc Trentin bez holowania nie wygra z Saganem (numer oferty "Kwiatka" z działu Hit dnia).
Z piłki mam zamiar zagrać
Lechia v Podbeskidzie 1 1,82 (result 1-0)
z STS-owej super oferty. Generalnie nie grywam polskiej ekstraklasy i jak mecz nie wejdzie to będę miał spokój z naszymi na cały sezon. W wahaniach przeważyła numerologia. Legię też ostatnio trafiłem pod numerem oferty 10......
I jeszcze LGP (letnia GP - Wisła HS 134) w skokach narciarskich:
Polska (win) 2,25 (win o wiorstę - 45,4 pkt)
Polska v Austria 1 1,30 (miejsca 1/3)
lub
Stoch v Schlierenzauer (pierwsza seria) 1 1,57 (141,6 pkt / 127,4 pkt)

Result: 17'15"
Kwiatkowski sobie odpuścił walkę i już go nie lubię. Na etapach pod górę, gdzie nie miał żadnych szans, uciekał, szarpał itd... a tutaj gdzie wyścig był pod niego to odpoczywa :)
Zupełny brak oceny własnych możliwości. Jutro ma walczyć z Martinem, chciałbym to zobaczyć.....
Sagan leżał w finiszowej kraksie więc i tak dubla wylądowałaby w koszu.
cdn niebawem
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Sagana (6,60) puściłem już po 3,60
    Czekam na ciekawą akcję Kwiatka (110,00) i spadki kursu na przykład do 10,00 :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł, jakaś niedzielna wycieczka do krainy gejzerów ? ja wybiorę się na Stjarnan Gardabaer -0.75 @ 2.20 i Vikingur Reykjavik DNB @1.88
    pzdr
    ruster

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć
    Muszę sprawdzić czy grali w tygodniu w LE, jeśli tak to nie dotykam
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to zapewne dostawię :)
    KV-Tindastóll 1 1,45
    Dzięki że mnie zmobilizowałeś do luknięcia na Islandię którą miałem sprawdzać dopiero jutro

    OdpowiedzUsuń
  5. Beniaminek Conference - Dover, któremu kibicuję prowadzi 1-0 z Colchester
    Może nie wygrają bo będę niepocieszony że tego nie zaryzykowałem pomimo swojej awersji do meczów towarzyskich

    OdpowiedzUsuń