środa, 16 lipca 2014

Opadanie skrzydeł

witam

Jak od czasu do czasu próbuję ogarnąć całokształt zdarzeń, jak dzień po dniu widzę bezgraniczną arogancję jednych i bezsilność drugich w praktycznie każdym elemencie życia, to przychodzi mi już tylko na myśl nadciągająca na świat apokalipsa. Pod ręką mam grube tomisko Nostradamusa i muszę rzecz dokładnie przekartkować w poszukiwaniu odpowiedniej, wieszczej centurii.....
Niestety u mistrza nie znajdę ani słowa które dotyczy jedenastego etapu Tour de France (187,5 km).
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=tour-de-france&stage=11&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/tour-de-france/resources/profile-11.jpg
W tej materii muszę sobie radzić sam.
I tak jak wczoraj nie umiałem pohamować się przed Ligą Mistrzów (której jak pisałem nie cierpię grać) tak dzisiaj wciskam gaz do dechy :)
Już w nocy, po nieco lepszych kursach niż mamy obecnie, postawiłem w Fortunie
Gerrans v S. Dumoulin 1 1,70 (miejsca 5/8)
Kristoff v Coquard 1 1,55 (miejsca 162/63)
ako 2,63
a teraz przymierzam się do rozszerzenia kuponu o dalsze pozycje, co postaram się wkrótce opisać

PiS 11'40"
Dzisiejszy odcinek można w wielu aspektach porównać do http://www.steephill.tv/tour-de-france/#07-results-2014 gdzie Kwiatek holował Trentina (obaj Omega). Ufam, że nastąpi rewanż stąd podejmę wyzwanie w pozycjach:
Sagan v Trentin 1 1,25
Gallopin v Kwiatkowski 2 2,15

Result 17'40"
Łomot z którego trudno będzie się pozbierać. No nic, trzeba zapomnieć

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz