sobota, 19 lipca 2014

Kwestia sumienia

witam

Zamierzałem dzisiaj liznąć temat szeroko pojętej klauzuli sumienia a w szczególności nowo rodzącego się życia ale, jeśli czas pozwoli, swoje w tym względzie zdanie nakreślę później.
http://niezalezna.pl/57461-chciala-dokonac-aborcji-lekarz-odmowil-tak-na-swiat-przyszedl-cristiano-ronaldo
Wydawać by się mogło, że w tej akurat materii niewiele mam do powiedzenia. Kawaler w dodatku bezdzietny z tego co się orientuję.
Nic bardziej błędnego. Otóż jako niedoszły 60-latek mam zamiar (taki pomysł na razie) adoptować, czyli inaczej usynowić jakiegoś wschodniego oligarchę :)
Ta na pozór śmieszna koncepcja musiałaby mieć oczywiście obopólną korzyść żeby stać się realną. I tak właśnie by było. Ja dożyłbym setki jak pączek w maśle a wschodni bogacz już jako krajan, bez problemu mógłby kupować wymarzone pakiety akcji.....
Dość żartów.
Dzisiaj bardzo ciekawy etap Tour de France i koszmarnie trudna oferta.
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=tour-de-france&stage=14&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/tour-de-france/resources/profile-14.jpg
Do gry wybrałem dublę ale z powodów czasowych (11'55") nie jest odpowiednio dopieszczona
Majka v Konig 1 2,15 (miejsca 1/9) MAJKA wygrał etap Tour de France !!!
Ten Dam v Peraud 2 1,50 (miejsca 8/3)
ako 3,22

Mam nadzieję że Majka, Rodriguez, koniecznie ktoś z ekipy Sky plus statyści odjadą grupą jeszcze przed pierwszą górską premią i nie "rozkraczą" się na ostatnim podjeździe....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz