poniedziałek, 13 stycznia 2014

Złote Globy rozdane

witam

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbyło się w Los Angeles rozdanie "Złotych Globów"
http://www.goldenglobes.com/golden_globe_winners
Nie od dzisiaj wiadomo, że takie okazje to potencjalne żniwo dla hazardzistów. Nie inaczej było i tym razem. Z kuponów http://hpc-hpc1.blogspot.com/2014/01/niechaj-przemowia-kupony.html weszły komplety GG a jedynym mankamentem całego interesu była siła zagrania... i Southport :)
Moje słynne wejścia (na podobne gratki) w starych czasach sięgały stawki 30/10 a wygrane starczały na pół roku wolnej od zmartwień gry, kiedy tym razem (w porywach 5/10) zadowolił mnie bardzo skromny stack co w poniedziałkowy poranek daje do zastanowienia..
Ale ufam, że chociaż moi szanowni czytelnicy potraktowali rzecz taryfą....

powiększenie Ctrl+
Kilka przykładowych kuponów z dłuższej serii

PiS: 15'40"
Po dwóch wyścigach w Monmore Green (greyhounds) - wyszedłem z toru "po angielsku".  W pierwszej gonitwie nakryli mojego na foto a w drugiej wygrał piesio za 23/1 (Bf) co może się wydarzyć tylko 13-tego (mój oczywiście drugi).
Pora więc szukać innych, przyjemniejszych sposobów pomnażania gotówki...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz