niedziela, 26 stycznia 2014

Czujni "jak muszka"

witam

Pisałem ze dwa miesiące temu o poważnych obawach na temat końca dobrych czasów dla poszukiwaczy różnicy kursów z Toto - Mixem. Od momentu ich wejścia z ofertą gry do sieci.
Ten scenariusz sprawdza się do bólu.
Swego czasu, tak niedawno przecież, wchodziłem rano na asiany i taka powiedzmy 3 liga włoska to było spokojne trzy godziny stawiania na korzystnych względem szansy notowaniach.
To se ne vrati pane Havranek.
Teraz Mix działa jak super torpeda i z szybkością światła reaguje na najmniejsze wahnięcia. Czasem mam wrażenie, że są z tym "koksem" nawet przed asianami....
Jak sobie w takim razie radzić ? - o, to jest dobre pytanie....
Póki co myślę już o 28.01 i zestawie numer 3, Toto Gol. https://www.totolotek.pl/ExternalPage.aspx?ID=5
Co by nie mówić przynajmniej z trzech powodów warto by było, żebym ten correct score wreszcie trafił :)

PiS: 12'40"
Ciekawe ile to powisi ?
BEL D215:00Eendracht Aalst3.43.351.97AS Eupen Mix 1,95 - result 0-2
4.13.451.77

cdn niebawem
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ki diabeł ?
    Jak dodaję link do innej strony to nie jak zwykle daje się wyświetlić od kliknięcia w niego tylko trzeba go teraz skopiować i ręcznie przerzucać.
    Może wie ktoś z Was w czym rzecz. Co ja znowu nabroiłem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń