niedziela, 12 stycznia 2014

Co grać, jak żyć ?

witam

Od rana musiałem zająć się sprawami z hazardem nie mającymi nic wspólnego a teraz jest już chyba za późno żeby się w coś wstrzelić. Na pewno więc zawitam w USA na torze w Sunland Park ale to dopiero o 21'50" GMT, od wyścigu numer 7, ponieważ wcześniejsze są gonitwy Quarter Horse a tego nie dotykam.
http://www.equibase.com/static/entry/SUN011214USA-EQB.html
Pościgowy wyścig kobiet w biathlonie już za nami. Nie grałem. Dla sportu postawiłem jedynie mężczyzn:
Emil Hegle Svendsen (win) 2,52 (result, win)
ale tylko dlatego, żeby mieć trochę emocji.
Był jeden błąd w Mixie (odwrócone kursy) ale naprawili go szybciej "niż ustawa przewiduje" gdzie w pozycji 4165  wystawili 2,10 szybko zmieniając na 1,55.
Najbardziej martwi mnie jednak całkowity brak różnicy notowań ze sbobet. Albo oduczyłem się porządnie tego szukać albo trzeba znaleźć jakieś nowe elementy analizy jak tendencje, trendy itp.
BEL D215:00FC Brussels2.63.152.5St.-Truidense VV Mix 1,95 - result 1-0
4.13.51.76
a takie spadki choć mogą oczywiście się załapać zawsze mnie niepokoiły bo kurs zlatuje ze zbyt wysoka.
Ok, będę lukał i jak coś znajdę to napiszę. Ale tak generalnie to jestem zupełnie rozbity i zniechęcony. Cóż, wiek ma swoje prawa a zostało mi już tylko 17 dni do rozpoczęcia 6 krzyżyka. Niesamowite.... 

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz