sobota, 18 stycznia 2014

Czas nie jest z gumy

witam

Obudziłem się po 11 i to już jest pierwszy bezsens.
Szybko wyskoczyłem do Mixa zagrać dwie pozycje (według internetowej oferty po 1,60) w dubli, ale okazało się że już są po 1,35. Oczywiście po tyle to niech sobie mają ale beze mnie.
ok, na razie idę na biathlon bo Eurosport 2 mam w innym pokoju...
PiS: 12'25"
- I już po wyścigu. Pierwszy sukces bo zaoszczędziłem kasę. W dubli miała być Berger z Henkel a weszło odwrotnie (miejsca 3/1 - około 6 sekund)
No i gites, biorę się za piłkę i niebawem coś napiszę.
Aa, jeszcze taki kwiatek. Zasnąłem na Szarapowej (padłem jak muszka) i oczęta otwarły mi się przy stanie 5-7 0-2 w meczu Agnieszki. Tak sobie myślę, że jakbym był bardziej wypoczęty to miałaby łatwiej w drodze do 1/8 AO....:)
Piłka jak pisałem już wczoraj w komentarzach:  (kursy z giełdy Betfair)
Salisbury v Dartford 1 1,64 (result 1-0)
Ten typ także u Alana Algera https://twitter.com/Alan_Alger_ choć muszę przyznać że tych NAP-ów zawsze się obawiam...
Scunthorpe v Wimbledon 1 1,82 (result 0-0) - mają coś w nazwie, niestety
To poparł dzisiaj http://www.betblog.gr/tipsters.aspx?tipsterid=1 a nawet poszedł jeszcze dalej bo z handicapem....
Z wczorajszego wpisu Luton i Newport - mecze odwołane, szkoda. Ciekawe ile postponed będzie w L6 ?
W Conference generalnie zgadzam się z Deskalosem, sam wystawiłem w zabawie w correct scores 2-3 w meczu w Hyde, natomiast Macclesfield i Hereford, Alana, choć mam zakreślone identycznie to jednak nie wezmę  nawet do rozpisu. Sądzę, że w jednym z nich wypadnie remis a jeśli tak to nie ma sensu się w to wbijać.
Myślałem o wstawieniu Woking w mini derbach Londynu ale http://www.betblog.gr/tipsters.aspx?tipsterid=1
powrót Lafayette trochę mnie wstrzymuje.


szkoda tego Scunthorpe
cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Witam.co sądzisz o takim skromnym zestawie na sobotnią anglię:?
    Shrewsbury strzeli
    Bristol City-Milton K Obie strzelą
    Norwich strzeli
    Burnley strzeli Ako 3,21

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę trudno mi powiedzieć, nigdy nie miałem fartu i pewnie wiedzy w tego typu typach.
    Często w meczach gdzie liczę 3-3 przychodzi 0-0 więc co ja mogą mądrego powiedzieć.
    Shrewsbury regularnie im strzela, Norwich poważnie wzmocniony więc pewnie coś puknie, Burnley bezwzględnie powinien, a czy obie w BC to nie wiem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń