sobota, 25 stycznia 2014

Zima prawdziwa

witam

-20 stopni Celsjusza przywitało mnie o ósmej rano. Wolę nie myśleć ile mogło być w nocy.
Ale to nie z powodu niskiej temperatury zanikła normalna blogowa aktywność. Po prostu inne, ważne obowiązki. A dzisiaj zupełnie niespodziewanie, dzień wizyt lekarskich...
W przelocie trzeba jednak coś grać. Choć jak na razie nie wymyśliłem nic szczególnego. Jedynie (kursy z giełdy Betfair)
Luton v Nuneaton 1 1,46 (result 3-0)
Dartford v Cambridge 2 1,66 (result 3-3) - z 0-2 do 3-3, przekleństwo ?
Hyde v Tamworth 2 2,20 (result 0-3)
Swindon v Shrewsbury 1 1,83 (result 3-1)

PiS: 10'45"
A może coś z trendów ze sbobet ?
COL D123:30Deportiva Once Caldas1.73.454.2Fortaleza F.C Mix 1,70 - result 3-1
1.583.654.7

PiS: 11'10"
Do głębokich rozpisów prawdopodobnie dostawię:
Rotherham v Crawley 1 1,98 (result 2-2) - za dobrze oceniałem ekipę gospodarzy
Dagenham v Scunthorpe 2 2,48 (result 3-3) - z 0-3 na 3-3
Forest Green v Chester (over 2,5 bramki) 1,87 (result 3-0)
i może jakieś remisy ale o głupotach nie ma co się (nomen omen) - rozpisywać :)
Niestety flamastry nie zadziałały na L6 (z braku czasu) i w tych dwóch najniższych ligach angielskich trzymanych przez Mix - nie udało się uzyskać finalnych uśmieszków od losu - takich właśnie :):):)

PiS 12'59"
Z hokeja na fart wziąłem:
MoDo v Linkoping X 4,40 (result 1-3)

Result: 18'20"
Dzień wyszedł lepiej niż to wygląda powyżej. Bardzo szczęśliwie wybrałem duble i triple bo weszły wszystkie postawione. Motorem był Tamworth (powód wyjaśniłem w komentarzach), Luton, Swindon i over w FG a fartownie (co rzadko się zdarza) przerzuciłem Cambridge na dół do rozpisów. Zasługa w tym Mixa który spuścił kurs do 1,50 a tak małe away w notowaniach odrzuciło mnie od tej pozycji skutecznie zwłaszcza przy ich wyjazdowej statystyce (4-8-2)
I nawet Scunhorpe w blokowisku dodałem jako X2 do Sunderlandu i Saints :)
Tylko na jednym z kuponów ale zawsze.....

cdn niebawem
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Tamworth pobrałem oczywięcie na podstawie
    http://sport.bt.com/sportfootball/football/englishfootball/conference/eight-doubts-for-hyde-S11363870005737
    ale zagram to i tak raczej jedynie w rozpisach
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm no nie wiem czy tak pieknie powchodzi ta Anglia, szczegolnie w tym Hyde remisem mi wieje :)

    OdpowiedzUsuń