sobota, 11 stycznia 2014

Zmiany, zmiany, zmiany

witam

Skończyły się gonitwy w Sunland Park (zwycięstwem Juareza po 5,10 i ok) więc nadszedł najwyższy czas żeby poświęcić chwilę na rozgrywki ligi angielskiej.
Nie będzie łatwo. Już sam tytuł odcinka mówi o tym dość jednoznacznie. Bo nie dotyczy dialogu Krzakowskiego z Dudałą a zmian jakie w okienku transferowym następują na wyspach.
W zasadzie można by rzec, że niektóre paki wyjdą w całkiem nowych zestawieniach a analizy można by zaczynać na nowo od spotkań 11 stycznia.
Nie chodzi nawet o http://www1.skysports.com/football/transfer-news ale o masowe wypożyczenia i powroty zawodników do macierzystych klubów. Istne szaleństwo.
Kto się wkomponuje w skład i ile jest naprawdę wart poszczególny piłkarz dałoby się ocenić w przypadku dwóch, pięciu, dziesięciu ale nie stu z kawałkiem.
Ok, zacząłem od Barei więc zapodam, że wszystkie Ryśki to fajne chłopaki. Wzmocniony Southport (+4) + R. Brodie w ataku nie dadzą szans przeciwnikom.
Southport v Hyde 1 1,50 (result 1-1) bez komentarza
http://sport.bt.com/sportfootball/football/englishfootball/conference/four-set-for-sandgrounders-bows-S11363865808252

PiS: 10'35"
Od rana chodzą mi po głowie przeróżne głupoty :)
Oglądałem ćwierćfinały w darts i Green podobał mi się (w sensie sportowym) dużo bardziej od Buntinga więc jeśli nie zje go trema w dzisiejszym półfinale to 3,95 wygląda malinowo...
W biathlonie postawię młodego Boe (Johannesa) w trójce jak kurs podskoczy do 10,00. Jak na razie jest
Johannes Boe (miejsca 1-3) 9,20 i tyle już wziąłem (result - był 8-my 1,05" o jedno z dwóch pudeł za dużo)
Oczywiście to wszystko odpowiednio lekko :)
Z kuponów (i tam umieszczonych meczy) jestem w zasadzie zadowolony, choć dzisiaj wyrzuciłbym raczej Huddersfield a wstawił na to miejsce
Colwyn Bay v Oxford City 1 1,70 (result 1-1) - goście wyrównali w 97 minucie

Result:19'00"
Angielski wynik dużo lepszy niż ta notka (kupony z czwartku) bo jakby weszło i powyższe, byłby niezły pogrom...

cdn niebawem
pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Cześć Paweł :)
    Chyba byłeś bardzo podekscytowany ;) podając typy ale Southend gra na wyższym poziomie :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    jasne, zamieniam
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się zastanawiałem czemu tak się szkutnie pomyliłem
    I w 40 minucie 0-1 co wyjaśnia sprawę..

    OdpowiedzUsuń
  4. może jeszcze dadzą rade 1:1

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalna załamka
    Southport wysolowałem na kilku kuponach jak leszcz. A obiecywałem sobie żeby nie grać pewniaków w Anglii (najściślej 2/3 * coś tam)
    A Oxford strzelił na 1-1 w 97 minucie. Paranoja...

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym kuponie 5/11 z czwartku wszedł 2,3,4,5,6,7 a 8 powalony przez leszczy z Southport

    OdpowiedzUsuń