czwartek, 16 stycznia 2014

Żerowisko

witam

Na zagranie skoków narciarskich oczywiście się spóźniłem :) - No cóż, jak się chce oglądać w nocy Radwańską to rano wychodzą takie kwiatki. Miałem grać młodego Dietharta i może dobrze, że nie grałem bo w Wiśle króluje Murańka :) - jak na razie. Austriaka prawdopodobnie jednak jeszcze lekko pobiorę jak kursy się jakoś korzystnie ustabilizują.
Biathlon (sprint kobiet) rozpocznie się za godzinę ale tutaj również zagram na win jedynie sportowo. Raz, że sprint to sprint i wiele zależy od jednego pudła na strzelnicy a dwa to fakt, że faworytki nie umieją nawet znaleźć sobie dzisiaj dobrego miejsca, ponieważ numery startowe to: Berger (14), Kuzmina (16), Makarainen (27), Soukalova (40), Zaiceva (57) a Domraczeva (78).
Na los sprawdzę Torę Berger (win) 5,50
Jestem już po wizycie w Mixie gdzie tanio (1/10) zakupiłem dwa kupony 4/11 głównie na hokejowe remisy.
Nikt tego nie gra, więc nie będę ich skanował, napiszę tylko, że jeden z X-sów liczę jakby bardziej. Zafiksowany czy co, nie wiem.
Lokomotiv v Kazań X 3,80

Poza tym, wprowadziłem małe korekty do angielskiej analizy i jestem już tuż tuż od weekendowych typów. Ale będzie żerowisko. Już na samą myśl uśmiecham się od ucha do ucha :)

Result 15'40"
Berger nie wygrała ale że startowała jako pierwsza z najlepszych i dość długo była na czele klasyfikacji, udało się ją sprzedać na live po 3,10 do zera z zagrania...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz