piątek, 17 stycznia 2014

Skoki na kasę

witam

W oczekiwaniu na newsy z Anglii i dopełnienie wcześniejszych analiz trzeba było się czymś zająć. Padło na męski biathlon ale tam pojedynki są zbyt wyrównane i  przyjdzie się skupić wyłącznie na sobotnich biegach pościgowych i niedzielnych sztafetach.
Zatem stanęło na skokach narciarskich.

Kot v Kubacki (kwalifikacje) 1 1,70 (spadł na ....)
Diethart (1-6 konkurs ) 1,40
ako 2,38 stake 2/10

Jednakże nie polecam zagrania ponieważ znane są od co najmniej roku moje problemy z panem Kotem. Na 10 względnie dobrych skoków ja wbijam się akurat w ten jeden który mu nie wyjdzie :) - Tak mam...
Ale cóż, wziąłem tę pozycję z aktualnej formy oraz z ostatnich dwóch zawodów pucharowych w Zakopanem.
2012 - http://www.skijumping.pl/wyniki.php?id_zawodow=2708
2011 - http://www.skijumping.pl/wyniki.php?id_zawodow=2707
Może tym razem uda mi się wstrzelić w dobry lot nad bulą...

Result: 17'30"
Nawet nie jestem wściekły na Kota. Jestem wściekły na siebie, że go grałem. Ale to już koniec. Do trzech razy była sztuka...

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Co z LA ? :)
    Dasz jakiegoś "wstępniaka" do rozkminki ?

    u_

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, postaram się rano ale sam się zastanawiam jak mi się to uda.
    Zaraz (za pół godziny) wyścigi do 1 w nocy, potem Radwańska
    - a ja jeszcze w lesie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No szkoda ,....

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak na szybko to Salisbury, Luton, Scunhorpe - trochę Newport i Middlesbrough, z trudniejszych Ipswich
    ale muszę to wszystko posprawdzać - jeszcze nie wchodziłem na newsy :)

    OdpowiedzUsuń