czwartek, 9 stycznia 2014

Niechaj przemówią kupony :)

witam

Tyle kłopotów z przesłaniem obrazu dawno już nie miałem. Fakt, że robię to dość rzadko więc co i rusz muszę sobie tę całą procedurę wznawiać. Cóż, nic nie jest tak proste jakby się chciało.
Powyższe kupony puściłem dość wcześnie, bez klubowych info ale musiałem choćby śladowo wykorzystać jedną z pozycji.

Amy Adams (Golden Globes 2014) - (kurs 3,30 co ważne) - moja powabna propozycja na weekend.

PiS: 14'00"
Z hokejowych rozgrywek padło dziś na drugi, płaski krok progresji
Naftekhimik v Lew X 4,10 (result 1-4) ale nie było z czego wybierać. Kolejka (11 spotkań) obeszła się raczej bez remisu....(raczej, bo jeden był z tym że zupełnie nie do gry)

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kursy na Globy były aktualne do 10.01 do 13.00 bo o tej jeszcze dogrywałem na wysokich diapazonach
      Teraz
      A. Adams 2,00
      Leto 1,30
      Blanchett 1,03
      itd
      więc co by nie wyszło i tak warto było
      pozdrawiam

      Usuń