środa, 29 stycznia 2014

Wprawka

witam

Co prawda nie jestem zwolennikiem typowania na tak wysokim poziomie jak Premier League i jako mierny gracz szukam raczej powodzenia w ligach bardziej lokalnych ale skoro udało się ustrzelić wczoraj na kuponie słynny Manchester Utd to pójdę za ciosem coby nie wyjść z wprawy.
Dzisiaj jestem dość przekonanym wyznawcą zwycięstwa Chelsea w londyńskich derbach i tego będę się trzymał. Dalej będzie już trudniej ale zapewne ciekawiej.
Postawię na Manchester City bo poza różnymi względami analitycznymi mam po prostu w tym pojedynku taki oryginalny punkt widzenia (typy SportMole 1-1, Sky Sport 2-2)
I w zasadzie powinienem zatrzymać się na dubli ale jak wprawka to wprawka.
W derbach Birmingham widzę oczami wyobraźni WBA (dnb) lub zwyczajne X2 a w kolejnej wieczornej potyczce Sunderland (dnb) lub 1X.
I tak to z grubsza wygląda... :)
Chelsea v West Ham 1 1,20 (result 0-0)
Tottenham v Manchester City 2 2,00 (result 1-5)
Aston Villa v West Bromwich (+1) 2 1,60 (result 4-3)
Sunderland v Stoke 1X 1,30 (result 1-0)
ako 4,99 ale rozsądni zatrzymają się w pół drogi......

Result
72%
Posiadanie piłki
28%
38
Sytuacje bramkowe
1
9
Strzały na bramkę
1
16
Strzały niecelne
0
13
Strzały zablokowane
0
To statystyka do wyniku 0-0 Chelsea (wg livescore)
Dodam, że zatrzymałem się na dubli (wytłuszczonej) więc to miało dla mnie znaczenie...

cdn niebawem
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. faktycznie chyba diabel rozdawal karty

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że karnego dla West Ham nie dali bo faul na Carroll ewidentny, ale wiadomo strach przed Mourinho

    OdpowiedzUsuń