sobota, 1 września 2012

Vuelta 14

witam

Nad piłką jeszcze posiedzę więc zacznę, żeby mieć już chociaż z tym spokój, od kolarzy.
Dzisiejsza Vuelta to jeden z etapów rozstrzygających. Kilka sporych górek a w końcówce dwie bardzo wymagające z finiszową http://www.zanibike.net/altimetria/2629/Spagna/salita_Puerto+de+Ancares+-+Murias.aspx (pedałują do wysokości 1470m).
Czy Contador potwierdzi, że nie ma sobie równych ?.. Mówiąc prawdę nie bardzo mnie o tym przekonał ale tak trudnych etapów jeszcze w końcu nie było. Może czekał na takie właśnie ekstrema. Zastanawia mnie bardzo wysoko notowany Moncoutie i nawet dobrym okiem spojrzałem na jego porażkę z De Gentem (2,35) ale nie będę grał przeciwko całemu światu i raczej to sobie odpuszczę.
Radwańska zagra około 17'00" z Jankovic i będzie to bardzo trudny pojedynek. Żeby mieć jakiekolwiek szanse musi zacząć trafiać pierwsze podanie i robić mniej błędów własnych. Chętnie ten mecz obejrzę ale przy widocznym spadku jej formy jestem pełen obaw o dobry wynik.

PiS: 12'20"
Zamknęło się okienko transferowe i te kadrowe ruchy można porównać do starej wyliczanki, jak to „Siedziała na słupku na prawym półdupku a lewy półdupek wystawał za słupek. Chop siup, zmiana dup”. Tak to mniej więcej wygląda.
http://www1.skysports.com/transfer-centre/11687
Nie udało mi się przez to opracować kolejki tak jakbym tego chciał. Plan był jak zawsze.
Sprawy techniczne czyli odległości, pogoda, itp., następnie h2h.
Później forma w przedziałach F-1 do F-6 i klasa w przedziałach K-1 do K-6.
Dalej preview czyli osłabienia (kontuzje, bany) wzmocnienia, zakupy i wypożyczenia.
Na koniec asiany i kontrola ruchów kursów na Betfair.
W tym miejscu mała uwaga. Coś mi się ostatnio wyprawia z kompem i trafia mnie szlag. Kursor myszki sam z siebie lata po całym ekranie i żeby przejść na kolejną stronę muszę się sporo napocić. Przedłuża to cały proces analiz a przede wszystkim, żeby powiedzieć dyplomatycznie, wnerwia.
O angielskiej ekstraklasie dość krótko.
W derbach Londynu West Ham v Fulham nie mam faworyta. Do ekipy gospodarzy dołączyli ostatnio Carroll z Liverpool i Benayoun z Chelsea. ale WH to w końcu tylko wzmocniony beniaminek - za to z niezłym h2h (11XX-)
Przeskoczę do Championship ponieważ Premier i tak zapewne grać nie będę.
Tutaj też zmian bez liku.
Podobają mi się nawet wzmocnienia w kilku zespołach ale przez nie zupełnie zmienia się cała perspektywa.
Weźmy za przykład Brighton http://www.soccerway.com/teams/england/brighton--hove-albion-fc/transfers/ czy Watford :):) http://www.soccerway.com/teams/england/watford-football-club/transfers/ z którego trener Zola chce zrobić spaghetti udinese....Albo Blackburn z naszym Sandomierskim.
W tej sytuacji zdecyduję się jedynie na
Birmingham v Peterborough 1 1,61 (result 1-0)
bo choć osłabiony Barnsley (12 profi + młodzież) permanentnie ogrywałem to jednak BC (2,54) nie spełnia do końca wymaganych założeń. Sheffield Wed (2,36)  http://www.teamtalk.com/match/preview/978/8036852/Crystal-Palace-v-Sheff-Wed-preview i Bolton X2 lekko zaznaczyłem ale z ich usług raczej nie skorzystam
W League One na pewno zagram
Walsall v Brentford 2 2,45 (result 2-2)
Notts Co nadal bez Zoko ale nie powinni przegrać meczu (X2) natomiast zastanawiam się jeszcze czy londyński Leyton Orient musi przegrać z podlondyńskim beniaminkiem z Crawley (1,71)
W League Two z duszą na ramieniu postawię na:
Rotherham v Bradford 1 1,90 (result 4-0)
choć widełki w FiK nie wypałniają stosownej różnicy. Ale cóż, własny wreszcie stadion i w coś trzeba w końcu wierzyć. Choć puknięcie przez gości w COC spaghetti udinese (2-1 away) też wzmacnia obawy o wynik w tym meczu.
W grę wchodzi jeszcze Fleetwood v Aldershot 1 1,84 ale wyłącznie w rozpisach.
W Conference zagram:
Forest Green v Hyde 1 1,52 (result 3-1)
Lincoln v Ebbsfleet 1 2,00 (result 1-1)
Nuneaton v Gateshead 2 2,32 (result 0-1)
Prosi się także dostawić Mansfield (1,76) z beniaminkiem Woking.
Jak się wydaje Kidderminster (2,48) powinien wreszcie otworzyć licznik i zdobyć coś w Barrow.

PiS: 16'20"
Do rozpisów wziąłem też:
Valur v Stjarnan 2 3,05 (result 0-2)

Result 18'10"
Rodriguez dogonił Contadora i na finiszu go ograł. Jest niesamowicie mocny. Świetny występ naszych kolarzy (9,12,13) a w klasyfikacji ogólnej Marczyński na 11 a Niemiec na 12 miejscu.
W lidze angielskiej fatalnie dobrałem tłuste grubasy, mogłem szczęśliwiej na pewno. Lincoln zremisował (1-1) wygrany mecz a londyński Brentford za późno zaczął gonić wynik (2-2). Na kuponach tak całkiem źle to nie wygląda (miałem też dość solidnie te dwa zielone, zaznaczone placuszki) ale szaleństwa nie ma...

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Valur v Stjarnan. Co przemawia za typem na 2???Jak oceniasz ten typ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Typu nie oceniam bo sie na tym nie znam.
    Kurs oceniam jako korzystny choćby dlatego, że pomimo, że lekko go zagrałem to spadł jak widzę do 2,65 (czyli już z samej zasady korzystnie)
    Przy sporych marżach na Islandii stoi Valur-Stjarnan 2,80 2,75 1,90

    OdpowiedzUsuń
  3. A na jakiej stronie sprawdzasz te Islandie???

    OdpowiedzUsuń