poniedziałek, 10 września 2012

hokejowo

witam

Ponieważ nowy sezon w rosyjskim hokeju (X-4,60) rozpoczął się pozytywnie to dzisiaj spróbuję pociągnąć fart od poniedziałku w rozpisach 2/7

Amur v Torpedo X 4,40 (result 2-2)
Nowokuznieck v Lokomotiv X 4,60 (result 4-4)
Sibir v Atlant X 4,20 (result 2-2)
Avtomobilist v Traktor X 4,90 (result 0-3)
Naftiechimik v Siewierstal X 4,50 (result 1-1)
Lew v Donieck X 4,40 (result 1-0)
Slovan v Spartak X 4,30 (result 1-1)

PiS: 21'35"
Żeby nie klęska w ubiegłym tygodniu (wtorek, sobota) to na zycher miałbym rozpisy 3/7 i 2/7.
A tak zmuszony byłem do ostrożności.
Ale nie ma co narzekać. Prócz powyższego (nawet słusznie pukniętego) kuponu, już po 10'00" kiedy nie mogłem wstawiać rozpoczętego Amura poszedłem do STS jeszcze raz i dograłem coś takiego taniego w kilku wersjach wyrzucając już Avto z Traktorem a dokładając złączkę homów:

prawą myszą otwórz w nowym oknie

STS-owy akumulator tego węża to 616,20 (już nawet bez Amura) a ja brnę w te swoje rozpiski :):)
O ako z Betfair to juz w ogóle nie ma co mówić (podchodziło pod 900).
Ale jak pisałem o celach - to te kilka tanich kuponów ze sporą nawiązką pokryło opłaty na 10-go i o to chodziło. Zapłacił buk :)

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ruskie to ruskie ;)

    u

    OdpowiedzUsuń
  2. W piątek 4,60 dzisiaj o 10.00 4,40, o 14.00 4,50 i 4,20 czyli cztery kolejne z kursem łacznym 391.00
    dopiero o 15.00 padłem :) choć do 52 minuty też było 0-0....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł, ten bazarek na który chodzisz to ruskie tam handlują ? :D
    Teraz wiem, skąd te remisy ;)
    Tak czy siak, ładnie zagrane

    Pozdr

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ruskich tam niewielu, choć pełno starego ZSRR.
    Kurtyna, że mnie nie podkusiło zagrać akumulatora z tego skanu.
    Za każde 2zł -> 1100 prawie
    pzdr

    OdpowiedzUsuń