wtorek, 25 września 2012

Cuda na kiju

witam

Dzisiejsza kolejka Pucharu Ligi Angielskiej na razie mnie nie wciągnęła.  Po przeczytaniu kilku artykułów z których wynika, że lepsze (silniejsze potencjalnie) zespoły mają zamiar wypuścić na boisko po kilku zmienników dając odpocząć swojej elicie - jakoś odebrała mi chęć brnięcia w te klimaty.
Kiedyś jednak byłem odważniejszy i takie pozorne trudności bardziej mnie mobilizowały Co to starość robi z człowieka ?  Czy lenistwo umysłowe będzie moim epitafium ?

Wczorajszy dzień to oczywiście dwa cudy. Pierwszy to brak remisu w ośmiu meczach KHL w poniedziałek a drugi taki, że właściwie niewiele na tym poległem z przyczyn opisywanych w ostatniej notce.
Niby sieknąłem wieczorny meczyk ale co to za porażka.
Trzeci cud na kiju (nomen omen) przewidziałem na dzisiaj bo pomimo, że zawsze wyśmiewam progresję jako sposób na buków to na taką krótką, sprawdzającą akcję właśnie się zdecydowałem w meczu:
Spartak v Atlant X 4,20

Ale clou dnia będzie zapewne Conference.
Braintree v Dartford 2,36-3,75-3,10
Cambridge v Kidderminster 2,20-3,65-3,45
Ebbsfleet v Woking 2,78-3,50-2,78 (aa -0,18)
Niby londyńskie (podlondyńskie) derby ale jednak koło 70 km obwodnicą trzeba przejechać a już przymierzałem się do X2
Grimsby v Gateshead 2,04-3,75-3,90 (aa -0,11)
Hereford v Forest Green 2,74-3,50-2,78 (aa -0,09)
Hyde v Alfreton 2,56-3,65-2,92
Lincoln v Nuneaton 2,22-3,70-3,40
Macclesfield v Mansfield 2,20-3,80-3,45
Southport v Stockport 2,34-3,60-3,25 (aa -0,11)
Tamworth v Luton 4,30-3,80-1,94
PiS: http://www.leightonbuzzardonline.co.uk/sport/football/luton-town-fc/preview-tamworth-v-luton-town-1-4297669 (może już czas na lepszy Luton w spotkaniu w midlandsie)
Telford v Newport 3,00-3,65-2,50 (aa -0,13)
Wrexham v Barrow 1,51-4,70-7,80 (aa -0,09)
kursy z giełdy Betfair, spadki asian z godziny 11"40"

Jeszcze się do tego przymierzam szukając meczu do dubli. Bo Grimsby zagram na pewno z mocno osłabionym (-5) i imho słabiej ostatnio grającym Gateshead. Narzuca się Wrexham z Bishopem w składzie ale drugi napastnik Wright kontuzjowany i spore roszady w defensywie.
PiS: W kilku meczach pitch inspection z powodu ulewnego deszczu (!!)

I jak Wam się podoba piosenka :)
Dopisałbym do Osieckiej parę fajnych zwrotek, w końcu na tym się znam.
Ale pierwszy krok już zrobiony - (pierwsza zwrotka świetna, druga mniej aktualna ponieważ "z tymi paniami" geriatrycznie coraz mniej mnie łączy, a refren - cudeńko) - teraz stosowny pomniczek lub chociaż popiersie z epitafium "wdzięczny Naród" i pora umierać... :)

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. http://handi-elita.blogspot.com/

    Blog z darmowymi i skutecznymi typami. Zapraszam :)Może ktoś skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście będę zaglądał, dzięki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z innej beczki na dziś:

    Austria OFB Cup 19:00
    Sollenau - Wacker Innsbruck

    Wacker -1.5 wygląda ciekawie.

    Gospodarze ewidentnie puszczają puchar bo widać po składzie, że dziś bez:

    Krauns(8/0),
    Csandl(7/0),
    Rinnhofer( 8/1),
    Angeler (8/1),
    Katzler( 7/0),
    Lalic( 7/0),
    Prenner(8/1),
    Mauerhofer(8/1),
    Knaller( 8/4)

    Bwin ma 1.75 na ten handicap.

    OdpowiedzUsuń