poniedziałek, 17 września 2012

Poniedziałkowa kolejka KHL

witam

Brrr, jak to wszystko dziwnie się plecie.
Zdążyłem wczoraj tylko napisać, że w Emerald Downs rozdają towar za darmo :) bo trafia się tam jak w masło wszystko co się rusza. Już byłem bliski pisania maila do znanych polityków, żeby przyciągnęli mi na Okęcie jednego OLT z docelowym loco - Seattle, state: Washington a tu oczywiście pełna odwrotka.
Dzisiejszej nocy obserwowałem sobie zwycięstwa niemal samych ostatnich notowań z czego 20/1 to była norma. Fajnie było, nie ma co. Moi zapisani na kartce faworyci, gonitwa w gonitwę rozkraczali się na około 200 metrów przed celownikiem a gdzieś z otchłani wyskakiwał fuksik i łatwo ich kiwał.
Czyli na razie do USA nie lecę, można zwijać liny holownicze.

Co mnie czeka zatem w sporcie ?
Jutro pełna kolejka L-1, L-2 i Championship w lidze angielskiej, w środę TT w kolarskich MŚ.
A dzisiaj KHL w Rosji. I żebym tylko nie wykrakał jak z tymi wyścigami.

Typy za jakiś czas (zaczynają grać o 14'00")

Kolejka jest dość nieciekawa pod kątem remisów ale tradycja to tradycja...
Kursy spiszę z giełdy Betfair a zagram w STS, a co...Zmiksuję z poniższych meczy 4 tanie, rozpisowe kupony 3/9 i niech się dzieje wola nieba....
Może dodam box na jutro Blackburn*Rotherham

Omsk-Kazan X 4,30
Barys Astana-Niznekamsk X 4,60
Yugra-Salavat Ufa X 4,70 (-> 2 2,10)
Spartak M.-Novosibirsk X 4,30 (-> 1 2,08)
Din.Minsk-Lev X 4,30 (-> 1 2,06)
Donbass-Novokuznetsk X 4,30 (-> 1 2,06)
Din.Riga-Khabarovsk X 4,30 (-> 1 2,10)
Orenburg-Belye M. X 4,20
Slovan B.-St.Petersburg 2 1,70

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz