sobota, 8 września 2012

Po bandzie

witam

Już się nawaliłem jak stodoła i sam tytuł notki wskazuje że będzie rewolucyjnie. Powinno być, ale to nie październik i pojadę lżej. Bo w końcu sam sobie jestem winny.
W angliku (jak i w innych) mam taką zasadę, że ustawiam sobie typy w kolejności siły zagrania.
I psia mać szczypawka ustawiłem dzisiaj Crawley, Luton, Swindon, Tamworth i MK Dons a dalej już 8 trafionych. To jakiś koszmar bo choć grałem głównie bez pewniaków i jakieś tam linie kasuję to to nawalenie poświęcam głupocie. Swindon i Tamworth nie powinno być tak wysoko bo leszcze nie spełniały założeń. Dlaczego ja to pobrałem na samym czubku to pytanie do psychologów.
A na dole weszła cała Islandia 112 jak po sznurku i gdyby kursy nie pospadały to być może na niej bym się opieraŁ.  Nie było mi dane. A tak wziąłem tylką tę czapę po 1,30 i Leiknir 2,05 choć początkowo stał 2,35.
Miało byc po bandzie ale wstrzymam się do Crawley :)
Na nich jeszcze dupsko jakoś uratuje choć na opłaty nie wystarczy.
Tymczasem weszla zblokowana 1,50*1,40 pozycja żużlowa. Doprawdy ile waży jedna decyzja to się w pale nie mieści. I jaki trzeba mieć fart (jeden kupon wydrukowali mi z Luton down w pewniaku 5,50 to zauważyłem :) i wycofałem)
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Crawley 0-3 Portsmouth
    To już chyba nie niefart, to jakaś masakra
    Ale co się dziwić, skoro dziś w finale challengera w Rumuni, ich rodak, przy stanie 6-3, 5-2 i serwując przy stanie 40-0, nagle dostał "załamania" formy i przegrał 6-3,5-7,2-6 :D
    To jest dopiero handel !

    u_

    OdpowiedzUsuń
  2. Tenis drodzy Koledzy to taki sport, gdzie będąc zawodnikiem samemu można mecze ustawiać... I nikt mi nie powie,że nie. A u Pawła coś Anglia tak dobrze rozpracowywana wariuje, ale wierzę, że to przejściowe. Pozdrawiam
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  3. Można ustawiać mecze w tenisa. Tylko, że w praktyce jest to bardzo trudne. Bo wraz za "ustawką" muszą iść konkretne pieniądze ... bo bez tego co to za ustawka. W momencie gdy nagle, na rynku (intern.bukm) pojawi się jakaś znacząca kwota na dane zdarzenie, od razu jest to brane pod lupę. Nie jest letko ;)

    u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawle ja też dzisiaj przewaliłem piękny kupon,zamykał go własnie Crawley a tu mamy 3-0 w dupe.....nie dane mi było sięgnąc po 1439zł....cóż nie teraz to innym razem.Szkoda tylko Twojej skupulatnej i czasochłonnej analizy tej kolejki..niewypały to napewno Luton,Crawley i Swindon.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Najgorsze, że to tyle pracy kosztuje i idzie na marne.
    No cóż. Sprawdza się że im większy kryzys tym będą bardziej kombinować.
    Trzeba wymyśleć jakieś antidotum bo jest nieciekawie.
    jakiś hokej 2-2 za 4,60 :) - tylko grubo i odważnie a nie za grosze...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. albo Tiger który właśnie skończył na 4 miejscu po 2,90 za miejsce w 5-ce...
    a ta piłka - okropieństwo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń