sobota, 25 listopada 2023

Zawiedziony

 witam

Nie kupiłem wczoraj nic ciekawego, byłem zły że straciłem czas więc pozwoliłem sobie tylko na pewien szkocki trunek z wyższej półki którego trzykrotnie użyłem. 
Wygląda na to, że dzisiaj będzie powtórka ponieważ z dziesięciu kuponów 5/15 tylko dwa idą jeszcze jak cię mogę. Hazard stanął mi w miejscu i nie ma się co oszukiwać. Ale gram lekko i jestem przekonany, że to tylko chwilowa zapaść. 

Są funkcje w których władzę chłodno widz ocenia
z zachowania wywodząc poziom zdziecinnienia.
Warto się zastanowić co trzeba mieć z głową
serwując w Sejmie popcorn czy watę cukrową.

Komu to dziś przeszkadza, żeby na stołówce
pan z panią czy pan z panem strzelili po lufce.
Mam przecież jeszcze w oczach jak gość się zatacza
po spożyciu lekarstwa z butelki whiskacza.
Wśród ewolucji potraw myśl przychodzi taka,
że on prawdopodobnie zalewał robaka.

A jak Sejm ostatecznie uczłowieczy ssaki
postuluję na Wiejskiej hodować prusaki.
Tylko mi bez kanciarstwa, fałszu, hipokryzji.
Za pomysł chcę skasować pięć procent prowizji.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz