wtorek, 28 listopada 2023

Muszę się spieszyć

 witam

Obudziłem się dzisiaj wyjątkowo wcześnie bo na rano mam wyznaczoną całą serie badań lekarskich. Niby jako zadowolony z życia emeryt miałem pierwotnie pomysł, żeby cały pakiet zdrowotny wykonać prywatnie ale terminy w NFZ okazały się zaskakująco krótkie tak więc zostanie mi w karmanie sporo kasy na świąteczne prezenty i kolekcje kuponów 5/16. Dzisiejsze wizyty spowodują następne skierowania i tutaj muszę się już spieszyć. Po 13 grudnia (sic - o 13-tym pisałem dużo wcześniej) władzę w Polsce przejmie prawdopodobnie zlepek kilkunastu partii i ugrupowań pod wspólną, ośmiogwiazdkową banderą a 6,7% PKB którym w tej chwili zasilana jest z budżetu służba zdrowia to już lody jak się patrzy. Niejeden pewnie wybiera właśnie szpital do sprywatyzowania i liczy ile za horrendalne zyski wyciągnięte od śmiertelników kupi nowych mieszkań czy całych kamienic. Placówki prywatne SZ powalczą o nowe kontrakty i najpewniej także na tym odcinku nastąpi prawdziwy Armagedon. Po prostu będzie się działo...
A ja, no cóż. Praktycznie od 12 lat czyli od raka nie byłem u doktora. Trzeba mi wykorzystać tę ostatnią okazję i dokładnie się spenetrować.😀

Zastanawiałem się czy wczoraj nie przesadziłem z lekarstwem na nadchodzącą dużymi krokami rzeź "niewiniątek". Czy mamy być podobni do naszych oprawców aż kipiących nienawiścią, którzy jeszcze nie rządząc organizują trzy komisje śledcze i najpewniej do Świąt liczbę tę zwielokrotnią. Po pierwsze nie tacy sami. Dintojra na PiS-ie to zło samo w sobie i z tym nigdy nie poradzimy sobie nastawiając po chrześcijańsku drugi policzek. Więc trzeba żeby to zło które u nich zostanie na zawsze, obróciło się przeciwko nim samym w ich własnych środowiskach. Inna sprawa, że prawdopodobnie zagryzą się i tak ale "***** ***" zacementowało dużą część populacji i to może trochę potrwać. A my nie mamy czasu. Nie chcę być Babą Wangą i przerażająco widzieć najbliższą przyszłość ale kto wie, kto wie co nas niebawem czeka...
https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/przerazajace-przepowiednie-baby-wangi-na-rok-2024-europe-czeka-zaglada/xmqmsf8

Kiedyś, bardzo dawno temu napisałem krótki komentarz do poniższej, bardzo destrukcyjnej dla SLD rozmowy ale nad wyraz ciekawej faktograficznie. Przypomniał mi się więc zapodaję. BJ = Będę jak
https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/205396,zapis-rozmowy-oleksego-z-gudzowatym.html

Daremny trud. Już zbędne słowa,
przegrała bój mafijna sitwa.
Granat w kloace eksplodował
gdy się rozgadał B.J. "Brzytwa".

Spadają z łbów łże-aureole
tak niespodzianie i tak łatwo.
Kto by pomyślał, ja chromolę,
zupełnie jak za Józka Światło.


cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz