czwartek, 16 listopada 2023

Na zdrowie

 witam

Niemal każdy dzień rozpoczynam od prasówki i praktycznie co poranek jestem straszony z różnych stron międzynarodowej sceny politycznej nową, światową wojną. I choć jakiś gigantyczny konflikt faktycznie wisi w powietrzu to nauczony doświadczeniem wiem, że dopóki tylko się o tym mówi to jeszcze nie jest najgorzej. 
Mniej korzystnie odczytuję przykładnie mi noża do gardła przez lekarzy. Ostatnio naliczyłem kilkanaście przestróg jak to jakiś niewinny pieprzyk, chwilowy ból tam czy siam, spadek masy ciała itd. itp. to rak jak amen w pacierzu a brak profilaktyki to rak za jakiś czas.
Czy mnie to rusza. No tak. Badania markerów nowotworowych miałem ostatnio ze trzy lata temu więc do kajetu wpisałem, że jeszcze w tym roku muszę testy uzupełnić. Nie mówiąc o tomografii która też by się przydała.
Innymi potwornościami, cukrzycą, sercem, astmą, wrzodami czy własną psychiką na razie się nie przejmuję ale jednym do mnie trafili jak w dziesiątkę. POCHP. Przyczyny i objawy jak w podręczniku.
Jeszcze dzisiaj idę załatwić spirometrię wysiłkową, prześwietlić klatkę piersiową i z tym klopsem zapiszę się do pulmonologa.

Ale póki co trwa golfowy turniej na Jumeirah Golf Estates, Earth Course, Dubai, UAE  z najlepszą 50-tką DPWT.
https://www.europeantour.com/dpworld-tour/
Adrian Meronk (-3) na 5 miejscu w połowie 1 rundy.
Relacja w Orange kanał 115  (Polsat sport extra)
Ostatnie, kluczowe zawody - 2000 punktów za zwycięstwo i ważne na cały przyszły sezon miejsce Adriana w rankingu może być zagrożone. Cel to nie dać się wyprzedzić nikomu spoza tych którzy systemową grę w PGA Tour mają zapewnioną od dawna (jak McIrloy, Rahm, Hovland itd.)
https://www.europeantour.com/dpworld-tour/rankings/overview/rankings/
PiS: Jak na razie fartu nie ma. Trzy dołki na milimetry od birdie.

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ponieważ skrót HPC wymyślony ze 20 lat temu okazał się sugerować coś z czym nie mam nic wspólnego (hazard partner-club) na co kiedyś zwrócił mi uwagę jeden z komentatorów postanowiłem wreszcie rozprawić się z tym problemem :)
    Rozważam następujące wersje:
    Hazardowy Przykład Cymbała (ciemniaka) albo odwrotnie (cudotwórcy)
    Hazardowy Podręcznik Czarodzieja (Cudów)
    Hazardowy Projekt Cwaniaka
    Jeszcze nie zdecydowałem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę także żonglować wersjami wprowadzając system ROTACYJNY w zależności od tygodniowych zysków/strat

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne ROTACYJNE możliwości:
    Hazardowy Poziom Ciśnienia
    Hazardowy Podręcznik Cierpienia
    Hazardowy Pomiar Chaosu

    OdpowiedzUsuń