czwartek, 19 października 2023

Złoto dla zuchwałych

 witam

Kiedy jeszcze prowadziłem firmę ale też przy znaczących sukcesach hazardowych, a było ich sporo zwłaszcza na Służewcu, lubiłem lwią część nadwyżek gotówki inwestować w kolekcjonerskie złoto. Pamiętam jak wystawałem w kolejkach przed NBP w Warszawie od bladego świtu, żeby załapać się na nową, okolicznościowa monetę. W kryzysie, a było to za rządów PO-PSL a jakże, sprzedawałem uncję po uncji w cenie kruszcu (innej możliwości nie było) w pobliskich kantorach, żeby związać koniec z końcem. A wraz z uszczuplaniem zbiorów przechodziła mi smykałka do "żółtek" i zostawiłem sobie w karmanie tylko jedną szczerozłotą (100% gold) "Rocznicę Niepodległości Polski", bo jej wyrzec się nie umiem.
Ale ja to mały pikuś. Szykuje się być może większy sztos. Na 75,3 miliarda złotych (a od IX.2023 na grubo ponad 80 mld) które niepotrzebnie zalegają na składowiskach a które jak się wkrótce prawdopodobnie okaże nie są własnością Polaków. Jak OFE.
https://www.zadluzenia.com/ile-zlota-ma-polska/
Według danych z września 2023, rezerwa złota w Polsce wynosi już 314 ton (16 miejsce na świecie)
W sprzątnięciu tej góry metalu o symbolu nomen omen atomowym Au, mogą pomóc silni faceci jak to zasugerował w TV jeden mięśniak ale sposobów przecież jest na to kilka. Najłatwiej byłoby sięgnąć po sprawdzone i sfilmowane wzory.
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=z%c5%82oto+dla+zuchwa%c5%82ych+tube&mid=DFBE7F8FFC25852097A7DFBE7F8FFC25852097A7&FORM=VIRE  
Polecam tę ekranizację którą oglądałem kilka razy. Co nie znaczy, że mam wobec tego jakoweś doświadczenie w materii przywłaszczeń. Z góry więc oświadczam, że w wyprawie nie pomogę...😀

A to nawiązanie do wczorajszego tekstu. Byłem pierwszy...
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/bajeczna-oferta-pis-dla-psl-%C5%BCyczyli-nam-politycznej-%C5%9Bmierci/ar-AA1isrSm?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=049f3f5a7285459582b0c8e326d10bd6&ei=30

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz