wtorek, 3 października 2023

Pora wabienia

 witam

W wyborach do Sejmu RP 2019-go roku na Prawo i Sprawiedliwość swoje głosy oddało 8.051.935 (43,59%) wyborców. 
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_parlamentarne_w_Polsce_w_2019_roku
Na 12 dni przed nowym rozdaniem najważniejszą misją sympatyka Zjednoczonej Prawicy jest przekonanie choćby jednego wahającego się fana opozycji albo osobę która systematycznie nie uczestniczy w wyborach do poparcia aktualnie rządzącej ekipy.
Mnie się to już udało. Przypomniałem koledze jak w latach 2015-2019 żył głównie na pożyczkach i jak mu często pomagałem choć też się przecież u mnie nie przelewało. I jak teraz obaj kopiemy się piętami po własnym tyłku może nie z powodu obłędnego bogactwa ale ze stabilnej i w miarę bezpiecznej sytuacji finansowej.
Chciałem też spotkać przynajmniej jednego z tych kolesi  którzy za czasów rządów PO-PSL wysiadywali pod pobliskim sklepem "Żabki" czy "Tokaju" i dzień w dzień zbierali na piwo, wino czy papierosy. Chciałem ale ich zwyczajnie już nie ma. Poukładali sobie życie na tyle, że taka aktywność nie jest im już do niczego potrzebna.
Wierzę, że i ta Pani która od Prezydenta W-wy Trzaskowskiego dostała dwudziestogroszową jałmużnę także wyszła na prostą.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz