poniedziałek, 16 października 2023

Emigracja wewnętrzna

 witam

Pozamiatane. Ale to już nie moje zmartwienie. Naród wybrał w demokratycznych wyborach tak jak wybrał i mogę się tylko zastanawiać czy moje przekonania jako prawie 69-cio letniego staruszka korespondują jeszcze w jakikolwiek sposób z oczekiwaniami społeczeństwa RP ale i szerzej, z życzeniami społeczeństw całej Europy.
Pyrrusowe zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości sprawiło mi ból ale dla mnie nic się przecież nie zmieni. Kredytów ani innych długów nie mam, bryki sprzedałem, żadnych dodatków do emerytury nie dawali więc ich nie stracę a na własne potrzeby starczy mi spokojnie. I nie chce mi się wieszczyć kto na tym wyjdzie jak Zabłocki na mydle bo co mnie to w końcu obchodzi.
Powodzenia Polsko, chciałoby się tylko powiedzieć...


"dziś czuję się jak mrówka gdy, czyjś but tratuje jej mrowisko"

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz