sobota, 24 września 2022

Wielka Warszawska

 witam

Przez dziesiątki lat nie opuściłem ani jednego wyścigu na Służewcu. Od kilku sezonów a może nawet od kilkunastu bywam tam jednak już tylko raz w roku. Jutro właśnie wybieram się na ten najładniejszy tor w Europie i na najważniejszą w Polsce gonitwę całkiem niehazardowo choć pewnie coś postawię dla jaj. Bardziej spodziewam się spotkać dawnych kumpli i wziąć pod lupę aktualne możliwości graczy w walce z końskim biznesem. Kiedyś jak wiadomo czerpałem z koni garściami ale to były inne czasy. Stare dzieje.

Ten wypad na tor to również forma swoistego strajku. Niby zagrałem jeden kupon 5/16 ale tak mecze jak i użyte kraje to strefa spoza moich zainteresowań. Nie liczę na nic.

Trwa pojedynek Hurkacza z Sonego i choć Hubert to nie moja bajka to życzę mu sukcesu i udziału w kończącej sezon finałowej rozgrywce pierwszej ósemki 2022 roku.
Meronk spisuje się póki co przeciętnie natomiast młody Duńczyk o którym wczoraj pisałem zaliczył na drugim dołku +5 (!!!!) i już nie jest faworytem. Niesamowite.
https://www.livescore.in/pl/golf/dp-world-tour/open-de-france/
Białecki (dart) rzuca w dniu finałowym ale to chyba finał B. Nie znam zasad tych rozgrywek.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz