poniedziałek, 12 września 2022

Nie lubię poniedziałku

 witam

Niedawno pisałem, że mam rację w sporze z pewnym urzędem ale, że to nie ma znaczenia. Dzisiaj zablokowali mi środki na koncie i jestem wściekły. Przygotowałem już "zarzut do zajęcia" czyli standardowe pismo w takich okolicznościach ale mam wiedzę skądinąd, że procedura wyjaśniania w podobnych sprawach może trwać w nieskończoność. I już nie wiem czy zawracać sobie dupę o 2 koła, tworzyć kolejne pisma i odwołania, denerwować się bez sensu czy postarać się, żeby w trybie pilnym sfinansował mi to STS czy Superbet. Prawdę mówiąc dwa razy tyle wypłaciłem od nich z ostatnich wygranych ale traktowałem to jako już szmal własny...:)
No nic, obywatel ma niewielkie szanse z tą machina przemocy która zdaje sobie sprawę, że do sądu ich nie zaskarżę. Nie mam na to czasu.
Ok, może tym dam radę..
https://superbet.pl/ - sprawdź kupon - 8905-QEY4VZ

Weronika Falkowska zagra od jutra we Francji (Le Neubourg) w turnieju W80+H. W poprzednich zawodach trafiła w 1/16 na zwyciężczynię całości i przegrała z nią 1-2 mając duże szanse na sukces. Pozostałe pojedynki Niemka Korpatsch wygrała łatwo po 2-0.
Oby nasza losowanie miała tym razem szczęśliwsze. Pierwszą rundę przejdzie, w drugiej prawdopodobnie trafi na Tan Harmony z Francji, 25-letnią tenisistkę chińsko-kambodżańskiego pochodzenia (WTA=123).
https://live.itftennis.com/en/live-scores/?tourkey=W-ITF-FRA-20A-2022
W turnieju wystąpi również Magdalena Fręch.
PiS: obie nasze panie trafiły na Angielki z kwalifikacji.

Adrian Meronk jest już 57 na liście najlepszych golfistów. Pnie się w górę powoli ale aż serce rośnie jak mija kolejne sławy jedna po drugiej.
https://www.owgr.com/current-world-ranking

A teraz grzane piwo z jajkiem (żółtkiem) i korzonkami. Trzeba się leczyć i trzymać formę.....



cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz