piątek, 23 września 2022

Przesilenie

 witam

We wczorajszym meczu Polska v Holandia najbardziej zabawni byli komentatorzy. Nie szło tego słuchać więc wyciszyłem dźwięk i zająłem się obrazem. Oglądać naszych też było przykro bo większość nie nadawała się do reprezentacji. Może trener to jakiś wizjoner cudotwórca, kto wie, ale póki co w Katarze nie wychodzimy z grupy. 
J. K. Duda wypadł słabo, Adrian Meronk po sukcesach wyraźnie obniżył loty i tak po znakomitych wynikach siatkarzy i koszykarzy przyszło załamywać ręce.
Mecze Białeckiego (dart) z braku innych zajęć oglądałem wczoraj na TV (to znaczy przez internet na TV) i muszę przyznać, że poziom gry jest tam całkiem niezły.
wyniki i tabele: https://modussuperseries.com/

Piję dopiero poranną kawę i zamierzam poszukać jakiejś możliwości ofertowej. Jak nie znajdę przynajmniej 13 odpowiednich pozycji do gry to spasuję. Nie ma co kopać się z koniem.

Miło mi, że do grona obserwatorów bloga dołączyła Botswana. Oczywiście natychmiast prześledziłem ich historię i jak podaje "wiki" to kraj który notuje najwyższy wzrost PKB na osobę na świecie (1966-1999). Czyli mamy ze sobą coś wspólnego....:)

PiS: 12'40"
Nie znalazłem nic ciekawego do postawienia. To pierwszy piątek od nie wiadomo jak dawna kiedy niczego nie gram. STS mógłby zapełnić tę dziurę wyścigami psów ale chyba się boją....

PiS: 13'15"
Jak to czasem warto się pożalić. Adrian Meronk na ostatnich 6 dołkach puknął (-4) (kończył dzień na 9) i jest aktualnie 14. "Cut" mu już nie grozi. Pisałem, że ma niezłe końcówki ale i tak mnie zaskoczył. Wygrać, nie wygra ponieważ jakiś młody (21 lat) Duńczyk ma zamiar pobić rekord toru.
https://www.livescore.in/pl/golf/dp-world-tour/open-de-france/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz