wtorek, 13 września 2022

Nie lubię wtorku

 witam

Chciałem wtorkową nocą fajnie rozpocząć 5 kuponów 5/14 ale życie to nie bajka. Właśnie kończył się "Pluton" w TV kiedy mnie rozstrzelali w argentyńskim meczu. Oczywiście w 91 minucie. Kurs live na remis od 89 minuty stał na 1,08...
https://www.livescore.in/pl/mecz/fZubvZ7n/#/szczegoly-meczu/szczegoly-meczu
To tylko jeden element z czternastu ale jakże inny byłby wtorek gdybym ten pojedynek miał pozytywnie odznaczony. Co się zmienia, mam 5 kuponów 5/13 i jestem w grze. No nic to...

Spałem 9 godzin. Zrobiłem sobie niezłe ciepełko z dwóch grzejników i pod kołderką było komfortowo. 10 stopni w nocy to już nie przelewki a ja nie mogę po prostu się rozchorować. Matka by sobie nie poradziła.
W tych luksusowych warunkach myślałem o meczu Bayern v Barcelona. Rzadko główkuję na temat takich wydarzeń ale coś mnie naszło. Z niezwykle bogatej oferty wybrałem:
Będzie rzut karny = 3,00
Już widzę te kłębowiska ludzi na przedpolu bramki, widzę jak Niemcy próbują wszelkimi sposobami powstrzymać napór "hiszpańskich" napastników w tym głównie Lewandowskiego.
Za takie coś, strzelony karny dla gości buk płaci 6,00
A jeśli strzeli go Lewandowski nawet 7,00.
No cóż, pozostanę przy wersji 3,00.
Tak sobie to po przebudzeniu zaprojektowałem ale, że fart od rana mam argentyński to i nadzieje muszę stonować.

Środa, 14.09
Wczoraj kompletna "kaszana". Rano, po południu i wieczorem. Falkowska przegrała bez walki, mecz Bayern v Barcelona widziałem inaczej a start kuponów 0/5 dawno mi się nie zdarzył. Teraz zwalam to wszystko na typowy 13-ty.
Muszę chwilę odpocząć, przeprogramować mózgownicę i na weekend powrócić z sukcesami.

Czwartek, 15.09
Wszystkie rozczarowania emocjonalne przykryło wczorajsze zwycięstwo koszykarzy nad Słowenią.
Amplituda myśli, po drugiej kwarcie (zacząłem nieśmiało wierzyć) , po trzeciej (już nie wierzyłem) do połowy czwartej 76-76 (jeszcze nie wierzyłem) no i końcówka. Szok. 90-87....

Weronika Falkowska w czwartym po kolei finale debla. Ale strata 12 punktów z 1 rundy singla nie do powetowania.
https://www.livescore.in/pl/mecz/8bVkITAT/#/draw/draw

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz