środa, 21 września 2022

Szajs

 witam

W ogrzewanych na "5" pomieszczeniach lepiej mi się funkcjonuje bo zmarzluch ze mnie jak ta lala. Ale nawet to nie może poprawić mi nastroju rezygnacji i stanu apatii kiedy nie ma się czym emocjonować. Nie gram nic a to dla hazardzisty jest chyba największy feler i mentalna pustka.
Próbowałem nawet w STS wysłać kombinację w szachach ale okazało się, że pojedynków nie można ze sobą łączyć. Bez sensu.
Inna sprawa to fakt, że trudno jest przy szachach wpaść w egzaltację. Na tym poziomie każdy ruch może ocenić tylko jakiś arcymistrz a tego się póki co nie dochrapałem pozostając na etapie średnio początkowym.
Za pół godziny rozpoczyna się ostatni dzień eliminacji https://chess24.com/pl/watch/live-tournaments/meltwater-champions-chess-tour-julius-baer-generation-cup-2022-prelims/13/1/1. Duda pewnie się załapie do 8-ki (oby nie trafił na Carlsena) a Wojtaszek raczej nie.
Białecki (dart) wygrał 10 pojedynków na 15 ale tak naprawdę nie wiem co z tym dalej się dzieje.

A z urzędami stan 1-1. Jedna sprawa załatwiona definitywnie na plus ale druga się komplikuje. No cóż, powalczę...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz