środa, 28 września 2022

Na pomoc cz2

 witam

Tytułowy "help" to poszukiwanie ratunku w systemach jako odpowiedź na bardzo skąpą ofertę odpowiadających mi remisów w przetestowanych empirycznie krajach. Coś trzeba robić żeby emocjonować się wynikami meczów i nie popaść w hazardową apatię.
Dalsza część łączenia "trójek" mnie się już nie przyda ale dla graczy którzy miewają 5 czy 6 pewniaków z notowaniem około 1,90 plus, może być inspiracją. A to dlatego, że prócz 9 meczów 1X potrzeba 4/5/6 "nieprzemakalnych banków" a remisy nigdy przecież takimi nie będą.
*Przypomnę że w 1X które od wczoraj opisuję, 1 (jeden) to preferencja (dominanta) a X to rezultat ubezpieczający i w całych (koniecznie) poziomach można je zmieniać. 1 (na X lub 2) kiedy uważamy za najpewniejszy w meczu wynik w nawiasie, a X (na 1 lub 2) jako drugą opcję.
Ok, zatem połączmy trzy wczorajsze systemy w jeden. 

Korekta (usunąłem szablon)...jeszcze nad tym pracuje.
PiS: Chyba przeszarżowałem Nie da się na 8 liniach zrobić tego co poniżej opisałem. Ale się nie poddaje. Cel ostateczny mam, gdzie się zatrzymam, nie wiem.

Pełna permutacja takiej "9" to 256 linii.
Powyżej na 8 liniach, przy trafieniu wszystkich podwójnych i przynajmniej 2 dominant w jednym z trzech bloków trójek, zapewnione jest 7 trafień. To dla grających rozwinięte systemy może być użyteczne.
Gdybym tak umiał wyszukać 4/5/6 normalnych pewniaków (nie X-sów) po około 2,00 to bez chwili wahania słałbym kupony 6/15 (5005 linii) a może nawet 7/15 (6435 linii).
W STS (systemy tylko do do 13) i Superbet (systemy do 16) najtańsza linia to 0,01zł tak więc wysłanie takiego rozkładu to nie jest jakiś finansowy kosmos. Ale rzecz na otrzeźwienie. 1X to nie jest jeszcze trafiony mecz. Wiele razy się o tym przekonałem. Tak więc zalecam sprawdzenie efektywności "rozpisu" "na sucho" (wirtualnie)

Piątki postaram się opisać jutro a tymczasem Weronika Falkowska wygrała swój pierwszy pojedynek na turnieju W25 w Słowenii. Teraz czeka ją być może najtrudniejsze spotkanie z Rumunką Bulgaru (WTA = 325) która wygrała ten turniej przed tygodniem i wygląda że jest w szczytowej formie.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz