niedziela, 11 września 2022

Sukces goni sukces

 witam

US Open wzięty. Cieszy mnie to podwójnie ponieważ grałem Igę Świątek (4,50) na zwycięstwo czemu dałem wyraz na blogu. Może nie postawiłem zakładu tak grubo jakbym teraz chciał ale dobre i cokolwiek...
Pojedynek był zasadniczo jednostronny a o sukcesie przesądziła głównie siła gry Igi i bardzo słaby jak na Tunezyjkę jej pierwszy serwis.
Lewandowski wszedł z ławki w 57 minucie i strzelił kolejnego, najważniejszego gola który właściwie przesądził zwycięstwo w meczu. Z 6 bramkami jest na najlepszej drodze do zdobycia złotego buta. Haalandem (Manchester City) bym się nie przejmował. Ma niby już 10 bramek na koncie ale sezon zimowy w Anglii jest tak specyficzny, że moim zdaniem bez kontuzji się nie obędzie. Nie, żebym mu tego życzył ale piszę jak jest.
Dzisiaj o MŚ powalczą siatkarze. Z Włochami. Szykuje się złoty medal choć powiem szczerze, że ta dyscyplina stresuje mnie niesamowicie ale taki jej urok.
W drodze do ćwierćfinału Eurobasket, koszykarze zagrają z Ukrainą i choć przeciwnicy są faworytami  to naszym nie można odebrać nadziei. Zwłaszcza, że i tak zrobili już sporo i pozytywnie zaskoczyli.
Adrian Meronk jest po 2 rundach na 34 miejscu prestiżowego turnieju BMW rozgrywanego w GBR. Zakładając, że lepiej mu się zwykle wiedzie w sesjach finałowych jest szansa na awans do 15 co dałoby mu kilka szczebelków w górę w światowym rankingu. Teraz jest 60 co i tak jest miejscem rewelacyjnym.
Turniej wygra zapewne McIrloy ale póki co kandydatów do triumfu jest cała masa.
Weronika Falkowska uczestniczyła w trzech kolejnych finałach debla. Wygrała jeden. Wczoraj w niesamowicie zaciętym secie dogrywkowym (do 10) dziewczyny przegrały 14-16. Co by nie powiedzieć, te mecze dadzą jej wspaniały trening gry przy siatce a to musi procentować w przyszłym sezonie.
Ratajski (dart) trafił na Crossa i łatwo nie będzie ale ten klubowy sport jest czasem nieodgadniony tak więc może być różnie....
Tak sobie myślę, że gdyby piłkarskie MŚ były w normalnym terminie to gralibyśmy teraz w finale..:)

Kupony, pomimo że zawiodły mnie 4 kluczowe remisy (wszystkie jedną bramką) dają jeszcze szanse na niezły zysk i liczę, że choć jeden złoży się optymalnie.

PiS: 18'15"
Polska wygrała z Ukrainą w kosza 94-86 i jest w ćwierćfinale,
Ratajski wygrał z Crossem 6-5 i jest w ćwierćfinale,
Meronk puknął "eagle" na 18 dołku i lekko się przesunął do góry,
Łyżka dziegciu - kupony nie idą jak chciałem,
A ja się zaziębiłem i to jest największy problem....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz