poniedziałek, 19 września 2022

Badziewie

 witam

Sądziłem, że od września poprawi się oferta tymczasem jest gorzej niż ustawa przewiduje. Przejrzałem pobieżnie zestawy gier od poniedziałku do soboty i z moich programów ataku wychodzą nici. Nie ma czego grać, nie ma czym straszyć. 
Przestawiać się na inny wariant zakładów z singlami i dublami i zacząć trafiać powiedzmy mecze w stylu Polska v Holandia wcale mi się nie uśmiecha. A skąd ja niby mam wiedzieć kto taki pasztet wygra.
To tak jak z ufoludkami, byli czy nie....:) a kto to wie.
Oglądam kosmiczne programy i choć pewnie są mocno podrasowane to sporo zagadek zastanawia a część analiz i teorii trafia do przekonania.
https://www.bing.com/videos/search?q=staro%c5%bcytni+kosmici&docid=607996709070859371&mid=46A5A9D53D2C1E9A327A46A5A9D53D2C1E9A327A&view=detail&FORM=VIRE

Sebastian Białecki (dart) przez trzy dni rozegra 15 spotkań w online league. Oby na dłużej zaistniał w profesjonalnej karuzeli rzutków.
W Warszawie zimno, 8 stopni. Jutro mają zacząć grzać ale nie wiadomo czy zdążą. Wszak za kilkanaście godzin ma się spełnić złowieszcza wizja...
https://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/moda-i-uroda/z%C5%82owieszcza-wizja-jackowskiego-ludzie-w-jednej-chwili-b%C4%99d%C4%85-ucieka%C4%87-to-stanie-si%C4%99-20-wrze%C5%9Bnia/ar-AA11hOES?ocid=msedgntp&cvid=06e0a46f5f89454c8acd6ed99126a49d
No tak, tylko tego mi brakowało.

PiS: 20'30"
Duda i Wojtaszek wygrali swoje mecze szachowe w prestiżowym turnieju i gonią czołówkę.
Jutro bratobójczy pojedynek. Duda białymi....
https://chess24.com/pl/watch/live-tournaments
PiS: wygrał Wojtaszek  (oj, żeby się Duda nie oszukał) do play-off wchodzi 8

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz